Nah apával haza értünk idő közben na nyitottam volna be de apa mondta!.
Apa : kis lányom ne meny még be van egy meg lepim neked tudom hogy szerettél volna mindig egy BMX-et és hát nem tudtam ott hagyni a boltba!Én : neeeee Apa uristen neeee imádom neee olyan gyönyörű uristen el se hiszem köszönöm apuci köszönöm ahhh álom bicikli!
Bele ugrottam apa nyakába és agyon puszilgattam!
Apa : neked mindent drága kis hercegnőm kis Lejlának is vettem ajándékot! Ő pedig kapott egy elektromos kis kocsit egyem meg bizztos örülni fog neki!Én : Apa ha meg tanultam akkor el mehetek a barátaimmal!?
Apa : igen de kérdezd meg Anyát is előtte jó!
Én : rendben meg fogom ahh alig várom hogy hajtsam! Régóta vágytam egy ilyenre! az én apám a legjobb a világon mindig tudja mi kell nekem annyira jól ismer!
Nah de be mentem és fel mentem gyors a szobámba le tettem a táskám és le mentem mert éhen halok!Anya most ezt főzte istenien nézzet ki!
Anya : szia kicsim milyen volt az első nap a suliban de várjunk csak mi lett a kezeddel!? mond el kérlek!
Én : hát tesi órán el estem! ennyi az egész nem vészes!
Anya : huh babám vigyázz magadra jobban jó nem szeretném hogy bármi bajod essen jó nah hagylak enni fel megyek a hugodhoz meg nézzem hogy fel kelt e! Jó étvagyat babám szeretlek!
Én : köszönöm Anya szeretlek én is!
Tudom el kellet volna mondanom az igazságot de nem akkarom Anyut ezzel terhelni van elég baja Lejla babával imádom a húgom de most kicsit hisztis korszaka van!
Nah de gyors ettem és el mostam magam után a tányért és fel mentem a szobámba!
El kezdtem tanulni kb egy fél óra és kész voltam vele úgy gondoltam hangüzit küldök Vivinek hogy ne e lenne kedve ki jönni a gördeszka pályára hallottam hogy erre felé van!