Jó reggelt én hamarabb fel keltem mint Vivi ő még aludt és amikor fel keltem csupa vér voltam és nagyon fájt minden de villant a telom Anya üzent nekem hogy el kellett menniük valahova majd csak este jönnek haza kaját találok a hűtőben!
Halistenek nem is akkarom hogy ilyen állapotba lássanak!
Idő közben Vivi is fel kelt és látta rajtam hogy totálisan kész vagyok!
sírtam és sírtam nem bírtam abba hagyni!
Vivi : mia baj babam mond el kérlek jobb lesz neked is hidd el!
Én : huh vettem egy nagyon mély levegőt és el kezdtem mondani!
Nah szóval az volt hogy te hogy fel vittél hogy pihenjek és azután hogy ott hagytál fel jött Bill meg Tom hozzám és Tom szó szerint mindent le vett rólam és meg erőszakolt érted engem aki semmit se ártottam nekik attól hogy be szologottam nem érdemeltem meg ezt hogy ezt tegyék velem!
Vivi : édes uristen hogy miiiit tettek veled el sem hiszem ahhh és hogy érzed magad?
Én : hát eléggé fáj és szarul vagyok nem jó érzés kurvára nem istenem meg akkarok halni hogy többet ne érezzem ezt a fájdalmat!
Vivi : ilyet ne mondj és most mit fogsz tenni?
Én : semmi nem akkarok majd meg oldom de el kell mennem orvoshoz el kísérsz?
Vivi : persze számíthatsz rám gyere ide istenem szegénykém miket kellet keresztül menned azok a rohadékok sokat ki nézztem belölük de ezt az egyett nem gondoltam hogy meg teszik pont veled! akit alig ismernek egy pár napja!
Én csak zokogtam tovább és össze készültünk és rohantunk be a kórházba a nőgyógyászhoz!
Mihest össze szedtük magunkat mentünk is!
Fel szálltunk egy villamosra ami egyenesen oda visz minket! Mentünk egy pár megállót és 4diknél kellet szállni!
Ki szálltunk és mentünk a kórházi kapu felé!
Én : istenem annyira félek!
Vivi : ne félj itt jó kezekbe vagy! nem lesz semmi baj nyugi én is voltam amikor egy csúnya vertőzést össze szedtem egy uszodában! nem volt vészes a vizsgálat nyugi!
Én : huh vettem egy mély levegő jó akkor mennyünk!