Nah másnap van ma megyünk vissza ugyan annyi lesz az út mint tegnap kb délután 16óra felé érkezünk ha minden jól megy!
Nah jo reggelt ideje fel kelni gyors reggelizés és azután utazunk egy huzamba hazáig!
Nah Aidann is fel kelt idő közben!.
Aidann : jó reggelt kicsim!.
Én : jó reggelt kicsikém hasadra süt a nap de csipked magad mert mennünk kell!
Nah de össze szedtük gyorsan a cucainkat és mentünk lefelé reggelizni! Nah már mindenki lent volt és lassan be fejeztük az evést és mentünk kifelé a buszhoz eléggé hosszú lesz az út de nincs mit tenni en csak arra a levélre tudtam gondolni hogy mi állhat benne haza megyek el olvasom egyből!Nah kb már 3óra hosszája utazunk mindenki halara unja magát sokan be is aludtak út közben még Aidann is!
De nem sokk van már hátra az útból és végre haza érkezünk!
Nah de akkor ugorjunk az idővel meg érkeztünk a sulihoz ahol mindekinek a szülei vártak minket!.
Értem Apám jött!
Gyorsan el köszöntem Aidanntol és el mentem haza félé Apával!
Apa : láttam a tvben kislányom olyan büszkék vagyunk rád ügyes voltál nagyon Anyádal tudtuk hogy ti fogtok nyerni!
Én : ohh köszönöm Apa hát én is úgy éreztem ez most mi fogjuk meg nyerni!
Nah egy fél óra és otthon is voltunk és nagy szeretettel várt Anya meg a kis húgom készített Anyu ennek örömére finom kaját és egy nagy csoki tortát!
Én : istenem annyira cukik vagytok nem soká jövök gyors le pakolok és akkor ünnepelhetünk!Nah fel mentem és gyors meg kerestem azt a levelet amit adott Tom nekem! Mihest meg találtam ki nyitottam és ez állt benne!
Drága Gabica!
Te vagy nekem a mindenem tudom hogy elég furan viselkedtem de egyszerűen ezt találtam meg oldásnak azt tudnod kell hogy hiába vagy Aidannal együtt én várni fogok rád örökké amíg a szívem meg nem szűnik dobogni sőt még azon túl is!
Tudom hogy el rontottam minden kettőnk között de bizzok abba hogy egyszer ha a sors is egymásnak szánt találkozni fogunk fél úton és azt is tudnod kell ezeket komolyan gondolom nagyon szeretlek téged nem tudom el felejteni ahogyan mosolyogtál rám és az első talalkozásunkat és szép lassan egymásba szerettünk és elég hamar össze is vesztünk de ezeket félre téve én még ugyan úgy szeretlek és el kell mondjam hogy amikor elsőnek meg láttalak a plázában már akkor tudtam hogy te leszel a végzetem remélem egy szép napon a feleségem és a gyermekeim Anya leszel majd veled tudom csak el képzelni a jővömet nagyon de nagyon szeretlek sajnálok mindent!
Bill....... A te kis macid!!Nah mihest végeztem az olvasásaal könnybe lábatt a szemem színte potyogott istenem ez annyira megható és nagyon cuki romcsi is istenem sose kaptam még ilyen szép dolgot senkitől se! Most kicsit össze zavarodtam de tudom ha egyszer a sors úgy akarja akkor találkozunk valahol Billel ezt a levelet most szépen el rakom olyan helyre ahol senki de senki se találja meg!
Nah de le mentem és akkor ünnapeltünk engem! Nah Anya nagyon finom Tiramisu tortát készített és mivel még nagyon a fiatal az idő úgy döntöttem hogy fel hívom Lolát és mennyünk el bulizni és ünnepeljek vele is!