Co ty tu robisz!?- spytałam go trochę z gniewiem jak śmie tu przychodzić.
Emily ja chciałem porozmawiać. Ignorujesz moje wiadomości. Wczoraj poszłaś z mojej imprezy. Wiem że się dobrze nie znamy ale zależy mi na tobie. -powiedział.
Parsknęłam smiehcem.
Zależę Ci? Weź mnie nawet nie rozmieszal.- powiedziałam to kaszląc.
Po za tym idz. Nie chcę żebyś zachorował i potem coś na mnie gadał.- znów powiedziałam przewracając oczami.
Boże Emily co w ciebie wstąpiło.- odpowiedział.
Co we mnie wstąpiło?! Ja przynajmniej nie zarywam pierw do jednej osoby a potem się liże z drugą!- krzyknęłam mu w prosto w twarz.
O czyn ty wogule mówisz?!- zapytał się.
O czym ja mówię? Hmm zastanówmy się. Pierw zarywales do mnie a potem mnie pocałowałeś a potem się z jakąś inną babą lizales i obsciskiwales!- krzyknęłam.
Emily.. to nie tak jak myślisz.. - odpowiedział zamieszany.
Wyjdź z mojego pokoju i domu! Nie chce cie znać!- powiedziałam to. Miałam łzy w oczach.
Leo spojrzał na mnie z troską. Zignorowałam go i spojrzałam gdzieś w bok.
Daj mi to wytlumaczyc- powiedział to prosząc mnie.
Nie chce słuchać twoich tlumaczen- powiedziałam
Emil...- chciał powiedzieć lecz mu przerwałam.
Powiedziałam coś! Odpierdol się ode mnie!- wykrzyknęłam.
Leo patrzył się na mnie po czym wyszedl z mojego pokoju. Spłynęły mi łzy. Słyszałam jak wychodzi Leo z domu. Wstałam z łóżka I spojrzałam się w lustrze. Wyglądałam okropnie.
Podeszłam do mojej szafy. Ubrałam się w zielony top i czarne dzwony jeansowe i do tego czarne nike. Poczesalam włosy, pomalowałam usta błyszczykiem i zeszłam na dół. Mamy nie było w domu. Była w pracy. Ja wyszłam z domu I poszłam się przejść. Byłam koło sklepu spożywczego. Zakręciło mi się w głowie i zemdlalam..
Przebudziłam się. Rozejrzałam się I spojrzałam że nie jesteś już na dworze. Zestresowałam się I rozejrzałam się po pokoju. Nie był to mój pokój..
Spojrzałam na postać która siedziała na podłodze oparta o ścianę która patrzyła w okno...Jak wam się podoba? Mam nadzieję że fajne. Nie wiedziałam jaki tytuł dać więc poprpstu dałam 5.
Bajoo
CZYTASZ
Unexpected Love
Teen FictionTo jest moja pierwsza książka i mam nadzieję że wam się spodoba.