(bu bölüm daha çok Clay'in gözünden)
Melanie'nin ölümünden sonraki pazartesi.
Okulda ki herkes Melanie'nin ölümünü konuşuyordu.
Korkutan olay ise benjaminin polislerden kaçmasıydı 2 gündür aranıyordu.
Okul çıkışı dağılma saatinde hepiniz bir aradaydınız.-Bu akşam bir şeyler yapalım havamız değişir.
+ben gelemem.
-² niye?
+ cezalıyım. Matematik ödevlerimi yapmadığımı öğretmen anneme söylemiş..
Clay bu cevaba üzülmüştü, seninde yanınızda olmanı istiyordu.
Yine de bozuntuya vermedi.-ah, Sindy teyze ve cezaları. Kaç soru ceza verdi?
+ bir test kitabı!
-² ooho bu sefer işleri büyütmüş.
+bugün bensiz gidin. Eve gideceğim geç kalmamam lazım! Görüşürüz çocuklar!
-³ dikkatlı ol Sophie, görüşürüz.
Clay arkandna el sallarken onlara el salladın hepsi sana el sallıyor karl zıplıyordı.
-fifa gidelim mi?
-² olur!
Oyun oynamak için her zaman gittikleri İnternet kafeye gittiler. Bir kaç saat oyunun ardından george'nin telefonu çaldı.
-Sindy teyze beni arıyor?
+açsana ne diyor.
-alo? Sindy teyze?
-hayır bizimle değil.
-Gerçeği söylüyorum saatler önce eve gideceğim dedi.
-eve gelmedi mi?
-bir yere takılmıltır onu bilirsiniz.
-açmıyor mu?Herkes dikkatlı bir şekilde konuşmayı dinliyordu. Clay'in anladığına göre eve gitmemiştin. George telefonu kapattıpında kulaklığını çıakrıp ayağa kalktı.
-sophie ortalıkta yokmuş, arıyorlarmış açmıyormuş.
-² yolda kendi kendine sinirlenip trip atıyordur o.
-³ bir de biz arayalım. Bize trip atmıyordur sonuçta.
Herkes cevaplanmadı yazısı ile bakışıyordu.
-³ onu getirmedik diye bize kızdı mı acaba?
-Sanmıyorum. Sophie öyle düşünmez.
Clay onları dinliyor bir yandanda sürekli olarak seni arıyordu.
Sürekli olarak telefonda cevaplanamadı yazısı çıkıyordu. Bir süre sonra telefon çalmamaya basladı telefonun kapanmıstı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LoveSick | yandereDream×
FanficEğer o da beni çok fena istiyorsa o zaten benim değil midir? Sakinleştir onu, Beni korkutuyor. Bir başkasını sevmek zor olmalı. Bu yüzden sadece beni sev. Senin için her şeyi yaparım. Yandere dream'in hayatında yapacağı değişiklilleri kontrol edelim...