Hastanenin koridorlarında oturuyordun.
Ölüm haberi henüz gelmemişti. Umut içinde bekliyordun.Kafan karışıktı, kimseye haber vermeye vaktin olmamıştı. Telefonun kısa süre önce titremeyi kesmiş olmasına rağmen tekrar bir titreme düştü.
Telefonu eline alıp kim olduğuna baktın.
Clay adlı kişi tarafından gelen sesli arama...Yeşil butona tıklayıp kulağına yaklaştırdın.
-Şükürler olsun, Sophie sen nerdesin? Eve gitmemişsin. Ailen seni arıyor.
+hastanedeyim.-bekle ne? Neden oradasın? Sana birşey mi oldu?
+..-cevap ver Sophie hangi hastanedesin?
+Grenada hastanesindeyim.-geliyoruz.
Bip sesini duyunca dizlerini çektin.
Başını indirdin.
Her şey üst üste geliyordu.George hastanedeydi ölmek üzereydi. Şimdi ne olacaktı? Ölseydi onsuz ne yapacaktın?
Son zamanlarda yakın olmasanızda, onun varlığı hâla vardı.
Hayatta olduğunu ve iyi olduğunu bilerek devam ediyordun. Peki şimdi? O yoktu.Biri ölür ya da biri incinir.
Ama eğer birimiz ölürse
Umarım önce ben ölürüm.
Çünkü sensiz yaşamak istemiyorum
..
Neyin daha kötü olduğunu söyle?
Şimdi ya da sonra seni kaybediyorum.
..
Belki laneti kırabilirim.Bir zamanlar george ile bağırarak söylediğiniz şarkıyı hastane koridorunda yarı ıslak ve yorgun bir şekilde mırıldanıyordun.
Lanet doğruydu belkide.
Yanında olan herkes ölecekti.Koridordaki bağırışma sesleri ile kafanı koridorun sonuna çevirdin.
Annen ve baban ordaydı.
Clay ve diğerleri de ama george yoktu.Nick başını çevirdiğinde yerde oturan seni gördü.
-bakın, orda!
Clay yanına gelince çöküp sana sarıldı.
Annen eğilip saçlarını okşadı.
-kızım noldu? Neden burdasın?
+anne, george..
-noldu george'a birşey mi oldu?
Başını sallamakla yetindin. Annen elini ağzına götürdü. Şaşırmıştı. Telefonunu çıkarıp george'un ailesi olarak tahmin ettiğin kişileri aradı.
Nick ve karl birbirlerine sarılmışlardı.Clay saçını okşuyordu.
Seni sakinleştirmeye çalışıyordu.⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱᐧ.˳˳.⋅
Üzgünüm sophie, diye geçirdi içinden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LoveSick | yandereDream×
FanficEğer o da beni çok fena istiyorsa o zaten benim değil midir? Sakinleştir onu, Beni korkutuyor. Bir başkasını sevmek zor olmalı. Bu yüzden sadece beni sev. Senin için her şeyi yaparım. Yandere dream'in hayatında yapacağı değişiklilleri kontrol edelim...