İkinizde kapının çalması ile kapıya döndünüz. Polis cidden gelmiş miydi? Clay istifini bozmadan kapıya yöneldi.
Ne tesadüf.
Clay kapıyı açtığında omuzları düştü.
George gelmişti.
(süprüz madı fakı)-Ne düşünüyorduk ki zaten! Hahaha.
George dediğin şey ile kaşını kaldırıp gülümsesede pek bir şey anlamamıştı.
Clay george'u içeri geçirdi.İçeriye oturduğunda george koltuğun ucuna oturup ellerini birleştirdi.
-neler olduğunu anlamıyorum, nick bana Clay'in bir katil-yazar olduğunu söyledi
+yok öyle bir şey george, nickin uydurması.
Sessizce odada oturdunuz.
+george biraz konuşabilir miyiz?
George basıyla onayladı, ardından Clay'e baktın.
Clay ile göz göze geldiğinizde ne olduğunu anlamıştı.
"bizi yalnız bırak" bu bakışdan nefret etmişti. Ne diye yalnız kalacaktınız o varkende konuşabilirdiniz.
Mutfağa geçti. İçi içini yiyordu ne konuşacaktın? Ona ne diyecektin ki?
⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱ⋅.˳˳.⋅ॱ˙˙ॱᐧ.˳˳.⋅
+George herşey için özür dilerim.
-nedne özür diliyorsun?
+seni yıllarca fark edemediğim için.
-sorun yok sofie. Ben seni seviyorum diye sende beni sevmek zorunda değilsin.+Bilmiyorum yine de duygularını incitmek istemiyorum.
-Clay bugün sana çıkma teklifi etti değil mi?+evet, sana söylemiş miydi?
-evet,mutluluklar dilerim sana sofie.+teşekkürler george, hâla arkadaşız?
-hâla arkadaşız.
Gece sakinlik ile geçti.
Yılların verdiği samimiyet yavaşça azalsada.
Konuşarak çözülmeyen sorunlar vardı.
George ile eskisi gibi olamazdınız.
Bu yüzden yılları kenara atmak kolay değildi fakat yine de uzaklaşacaktınız.Sadece aşk böyle acıtabilir.
George sizi yanyana gördüğünde böyle düşündü.
Aşk böyle acıtıyordu. Ellerini tutan kişi olmak istiyordu. Senden vazgeçemesede mutluluğun için uzak olmalıydı.Aşk böyle acıtır.
George Clay'in omzuna başını koyduğunda böyle söylendi.
Ne kadar aşık olsada. Hislerini içinde büyütmeliydi. Aşkım bizi ayrı tutacak. İçinde yetişen ağacın kurumaması içindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LoveSick | yandereDream×
FanficEğer o da beni çok fena istiyorsa o zaten benim değil midir? Sakinleştir onu, Beni korkutuyor. Bir başkasını sevmek zor olmalı. Bu yüzden sadece beni sev. Senin için her şeyi yaparım. Yandere dream'in hayatında yapacağı değişiklilleri kontrol edelim...