Kulaklığını telefonuna bağlayıp kafasından daha karışık olan çalma listesini açtı. Saate baktığında saatin 22:10 olduğunu gördü.
Evden çıkma vakti gelmişti. Evdekilere çıktığını haber verip yola koyuldu. Anneannesini kemoterapiye götürme günüydü yani aslında yarın sabah gideceklerdi fakat sabah gelmek zor olduğu için geceden onlarda kalıyordu.
Birkaç şarkı mırıldanarak yürüdüğü yolda sokağa girince istemsiz gerilmişti. Onu görecekti bu yüzden kalbi hızlı hızlı atmaya başlamıştı.
Hâlâ bu hislere alışık değildi nede olsa o bir erkekti ve küçüklüğünden beri bir erkeğe bir şey hissetmenin erkek erkeğe ilişkinin kötü yanlış olarak aklına empoze edilmişti.
Müziğin sesini iyice kısıp bakkala girdi. Her zamanki gibi kasada oturuyor ve telefonuyla ilgileniyordu. Dolabın oraya ilerleyip çilekli bir soda aldı.
Kasaya ilerleyip ona gülümseyip selam veren gence içi eriye eriye gülümsedi. "Açmamı ister misin?"
Kafasını olumlu anlamda sallayıp onu iyice süzdü. Tam keko gibiydi ama değildide. Şu son dönemlerde çıkan elit kekolardan diye düşündü.
Parayı ödemek için cüzdanını çıkarıp on lira uzattı. Bakkalcı parayı alıp kasayı açtığında birkaç dakika bekledi. "Bozuğun var mı hiç?"
Çantasını ve cüzdanını karıştırdı hemen. Kalbi hızlı hızlı atıyordu ve eli ayağı birbirine dolaşmıştı adeta. Çantasını karıştırırken yanına aldığı yedek kıyafetler yeri boylarken bir küfür mırıldandı.
Karşısındaki genç gülüp yardım etmek için kasanın yanından ayrılıp bir iki adımda yanına geldi. O donmuş şekilde onu izlerken hayran olduğu çocuk yerden kıyafetleri alıp sakince ona uzattı.
"Teşekkür ederim." Ona yarım ağız teşekkür edip cüzdanına tekrar baktı. "Maalesef hiç bozukluk yok." Bakkalcı birkaç saniye düşündü.
"Daha sonra getirirsin olur mu? Hiç bozukluğum yok benimde." Kafasını tamam anlamında sallayıp bakkaldan ayrılmadan kaçamak bakışlarla ona bakıp hemen karşıdaki anneannesinin evine gitti.
Hem utançtan hem de rezil olduğu için yüzü kızarmıştı.
Garip hissediyordu ilk defa bu kadar fazla muhabbet etmişlerdi ve bu kadar yakın olmuşlardı.
———
Birden aklıma kurgu düştü ondan