Aşk...
Aşk böyle birşey mi?
Onun aşkiyla yanıp tutuşuyorum
Onu dusunerek uyuyor,onu düşünerek uyanıyorum.
Sadece onu düşünüyorum.
Jeon Maria...
Benim biricik sevgilim...Ben kim jennie.
(SNU) hastanesinde çalışan psikiyatri doktoru...Yine yağmurlu bir gündü seulde şehri büyük bir kara bulut kaplamıştı şehir halkı yağmurdan kaçıyordu. Kimisi ağacın altına kimisi binaların altına kimisi ise dükkan market gibi yerlerde yağmurun dinmesini bekliyordu.
Turuncu saçlı genç kadın saat sabah 8.30 uyandığı için kendine kızıyordu. Bu saatte kalkmamasi gerekirdi, çünkü işe baya geç kalmıştı.
Genç kadın yataktan fırlar bir sekilde kalkıp doğruca banyoya yöneldi, elini yüzünü yıkayıp odasına yol aldı.
Kendine şirkete uygun kıyafetler seçip hızlıca üstüne geçirdi.
Saçlarınıda taradiktan sonra makyajla ugrasmayarak dış kapıya yöneldi koridordaki aynadan kendisini süzüp kıyafetlerin düzgün durup durmadıgina baktı,Olmuştu.
Siyah ayakkabılarinida ayağına geçirip tam çıkacakken şemsiye almadığı aklına geldi anahtarı ve şemsiyeyi kapıp dışarı çıktı kapının kolunu indirip kapıyı çekti ve anahtarı kapının deliğine sokup çevirerek kapıyı kilitledi.
Koşar adımlarla arabasına doğru ilerledi genç kadın.
Arabasının anahtarindaki düğmeye basarak kapı açıldı kapı kolunu kendinden taraf çekti ve kapıyı açtı, ardından hemen arabasına bindi.Genç kadın yolda giderken arkadan çalan hoş şarkıyı mirildaniyordu.
Hastanenin önüne geldiğinde garaj bölümüne gidip E blok 4 e arabasını park etti.
Ardından hastaneye girdi genç kadın biliyordu bugün fazla mesai alacaktı.
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Öğle arası olmuştu genç kadın hastaneden dışarı cikti. Kafeteryaya doğru yol aldı, biraz kahve ona iyi gelebilirdi.Jendeuke_jane
Kahve molası:)Jeon_maris:afiyet olsun güzelim:)
Jeon_marisadlıkullanıcıyayanıtverdi:birlikte olsun bebeğim:)♾️
Öğle arası bitmişti, genç kadın ne kadar üzülsede hastaneye gitmesi gerekiyordu lakin bir çok hastası onu bekliyordu.
•
•
•
•
•
•
•
•
Yorgun yorgun hastaneden dışarı cikti genç kadın sandığı kadar iş yoktu bu onu mutlu etmişti sevgilisiyle zaman gecirebilirdi.Arabasına binip çiçekçiye yol aldı sevdiği kadın acem borusunu çok severdi ona bir buket almak adına cicekcinin önünde durdu genç kadın.
Jennie:"Pardon kimse varmı?"
Diye sordu nazikçe genç kadın. Umduğu gibi olmadı kendi sesi ona geri geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•dark Paintings•/Chaennie
FanficChaeyoung sadece jennie'ye yardım etmek istemişti. ~Mini angst fic~