özel bölüm

124 5 0
                                    

Elif'in bakış açısından.

Dorukhan Beşiktaş'tan ayrılıp, anı bir kararla trabzonspora gideli 3 ay oluyordu. Başta Dorukhan'ın bu fikrini soğuk yaklaşsamda.. yavaş yavaş, alışmıştım.

Uğurcan'in eşi Kübra ile kaynaşmış ve arkadaş olmuştuk, bunun yanı sıra evlendiğimizden beri her zaman stres yaptığım konu; Bebek!

Bebek çok istiyorduk ama bir türlü çocuk sahibi olamıyorduk, defalarca hastahaneye gittik ama bir türlü olmuyordu.. Artık, ümidimi kesmiştim ama şu 2 günden beri hamilelik belirtilerine sahiptim ve içimde dizgenlenmeyen bir heyecan vardı..

Hastahaneye kan testi vermeye gitmiştim ve saatler sonra teste hamile olduğum ortaya çıkmış ve hemen belirli bir gün için ultrason randevusu almıştım.. şimdi ise, Dorukhan'a supriz yapmak için ufak bir kutunun içerisine biberon koyup, Dorukhan'ın gelmesini bekliyordum.

Dorukhan'ın geldiğini belli eden zil sesiyle, son kez aynada kendime bakmıştım, hafif kızarmıştim.. Dorukhan'ı daha fazla bekletmeden kapıyı açtım.

Dorukhan: bitanem, noldu? Ne bu hâlin?

Elif: Doruk'um hiçbir şeyim yok, hadi salona geçelim.

3. Kişi bakış açısı.

Dorukhan, bir şey olduğunu anlamış ama anlamamazlıga gelmeye başlamıştı.. Taa ki, salona gelip, kutuyu görene kadar.. Dorukhan başta o kucuk kutunun içinde ne olabilir diye düşündü? İstediği oyun konsolu ona hayatta sığmazdı.

Dorukhan: Hediye mi aldın?

Elif: Doruk,hayatının hediyesi desem.

Dorukhan, kutuyu yavaş yavaş açtı. İçerisinde gördüğü biberon ile biberonu elinde salladı ve "Bu da ne?" Dedi.

Elif gözyaşlarını durdurup, zar zor konuşmaya başladı.

Elif: Hamileyim... Bebeğimiz oluyor.

Dorukhan anın verdiği şok etkisiyle bir süre boş gözlerle baktı, ardından hâlâ şoktan çıkamadığını belli eden sözler.

Dorukhan: Allah analı babalı büyütsün, hayırlı olsun.

Ve saniyeler sonra Dorukhan'ın Elif'i kucaklayıp, etrafında döndurmesi.. Elif'in mutluluk, heyecan çığlıkları, Dorukhan'ın mutluluk gözyaşları.

Aylar sonra; Dorukhan'ın, Trabzonspor şampiyonluğu, Şampiyonluk golünü atması.. Ardından dünyalarına güneş gibi doğan, ısıtan oğulları; Edizhan..

İçlerinden en özeli ise; Dorukhan'ın futbol hayatının sonlarında yeniden Eskişehirspora gitmesi.. Elif, oğlulları Edizhan ve Sinan Efe ile Eskişehir tribününde,

Şampiyonluk tükenmiş nefeslere,
Sinan'a Ediz'lere hediyemiz olacak,
İnan es-es işte o büyük gece,
Şampiyonluk gelince,
Bu şehir yıkılacak

Bestesini söylemeleri belki de hayatının en güzel anlarındandı ve hemen ardından gelen Eskişehirspor'un kaptanı Dorukhan'ın golü ile gelen şampiyonluk..

_________________________________________

Eveeet son ozel bölüm.. Bu kitabı o kadar seviyorum ki! Anlatamam. Benim ilk göz ağrım, canım doruk'um, elifim ve son olarak edizhan..

Su an çok çok duygusal bir yazar olarak, tekrardaan hepinize çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız, iyi ki!!

Son

Diger kitaplarıma göz atmayı unutmayınız. ♡

Sütlü çikolata | Dorukhan Toköz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin