•üç

1.5K 51 3
                                    

Nasılsınız umarım iyisinizdir. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım, öpüldünüz♡!

____________________________________

Dorukhan Toköz'un bakış açısından...

Dorukhan: Bisikletleriniz bagajda, onları getirdim.

Adını Yağmur olarak hatırladığım kız, "Teşekkürler" dedi. Arkadan "kahve hazır" sesini duyduğumda

Yağmur: Vaktiniz varsa, size teşekkür olarak bir kahve ikram edeceğiz.

Adını Elif diye bildiğim kızda gelmişti, gözüm direk ayağına gitti, ayağı iyi görünüyordu.

Elif: Galiba bisikletler geldi

Dorukhan: Bu sabah farkettim ve antrenmana gitmeden önce bırakayım dedim.

Yüzünü inceliyordum, güzelliği ve yüz hatları beni etkilemişti. Bence doğal bir güzelliği var, yüzünde makyaj yoktu.

Yağmur: Eee kahve içer miyiz?

Elif'in bakış açısından...

Yağmur'un teklifine cevabı ne olacak diye beklemeye başladım ve bir yanım onun gelmesini istedi, sanırım Eskişehirspor'da oynadığı için.

Yağmur merakla cevabı bekliyordu.
Umarım, kahve içerken saçma sapan şeyler söylemez!

Dorukhan: Kahveye hayır demem.

Yağmur: Ayakta içmeyeceğiz ya? Hadi eve geçelim

Yağmur kahveyi yapmakta ısrar ediyordu ve Elif, Dorukhan ile oturma odasında yalnız kaldı.

Dorukhan: Es-es'li olduğunuz çok belli
*diyerek duvarda asılı olan formayı ve resimleri gösterdi*

Duvarda asılı olan formaya baktım ve gözlerimi tekrar Dorukhan'a çevirdim.

Elif: Deden 15 yıl Eskişehirspor da oynadı.
b--

Dorukhan: 15 yıl ?

Elif: Evet, babam Eskişehirspor'da oynuyordu, yaklaşık 5 sezon oynadıktan sonra, Eskişehirspor babamla sözleşmesini yenilemek istemediğinde, başka bir takımda oynamayacağını söylemiş ve kariyerine son verdi ve şimdi Eskişehir'in u15 teknik direktörü.

25 Dakika sonra | İlahi Bakış Açısı

Kahveler içilmiş ve Yağmur fotoğraf çektirmiş, şimdi Dorukhan'in aklına yavaş yavaş antrenmana geç kaldığı gelmişti.

Dorukhan: Teşekkür ederim ve ben artık gitsem iyi olur

Dorukhan evden çıkarken karşı dairede, asılı olan kiralık tabela dikkatini çekti. kapı kapandığı anda asıli olan numaranın fotoğrafini çekti.

Antrenmanda hem takım arkadaşı hem de ev arkadaşı olan Mehmet Özcan'a durumu anlattı.

Mehmet: Dorukhan, şu anki evimiz iyi.

Mehmet haklıydı ama Dorukhan
Mehmed'i ikna etmeye çalıştı.

Dorukhan: Tesislere daha yakın ve daha uygun bir fiyatı var.

Mehmet: Evli ve 3 çocuklu anneler gibi konuşuyorsun, Doruk

Mehmet yaptığı espiriden sonra gülmüştü.

Dorukhan: Mehmet, bırak şu Cem Yılmaz esprileri, biz evi bakmaya gidelim.

Araba yolculuğu kıse ve sessiz sürmüştü.
Dorukhan arabadan indi ve Mehmet'in inmesini bekledi.

Dorukhan: İnsene Mehmet!

Mehmet: Doruk, burası site ve biz burada ses yapamayız!

Dorukhan eve girmişti ve ev gayet güzeldi. Mehmet ise her yerde bir kulp takıyordu.

Mehmet: Ses yapamayız diyorum

Dorukhan alaycı bir tavırla, 'Üç çocuklu bir anne gibi davranma?' dedi.

Mehmet: Pes veya Fifa oynarken kendinden geçiyorsun

Dorukhan bu sefer bir şey diyememişti

Dorukhan: Ama mutfak güzel

Mehmet gülerek 'Anne, ne yapacaksın yoksa musa--'

Dorukhan: oyy guzum benim! anası gurban

_________________________________

Oy ve yorum atmayı unutmayalım

Hoşça kalın ✨

Sütlü çikolata | Dorukhan Toköz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin