3.

17.6K 89 10
                                    

"Niye ağlıyosun küçük",

"Çünkü canım acıyo canım acıyinca gülemiceğime göre",

Kız kocaman bi kahkaha attı,

"İşte bu acıttı."

&

Karşımda gördüğüm eski teyzemle olduğum yerde kaldım.

Çok canım acımıştı savaşamicak kadar çok hemde.

Ve yine sırıttım.

Ancak beni tanıyanlar acıya güldüğümü huzura ağladığımı bilirdi.

Ve asıl mesele şuki

Beni tanıyan kimse yok,

Ama önemli değil.

Gerçekten.

Hayatta ağlamayı en aza düşürmek ve sürekli gülmek için karar verdim buna.

Ve hayatımda huzura dair bişey olmadığına göre.

Hiç ağlamadım.

En son yaşımı bile bilmediğim bi zamanda banam beni ağladığım için kemer le dövdükten ağlamıştım.

O ağlamamdada sağ koluma derin bi iz bırakınca hayatımda olan tek tük ağlamalarım son bulmuştu.

Karşımda gelmiş piskince benden para isteyen kadına küçümsercesine baktım.

Babam annemi gözümün önünde öldürünce teyzem gelmiş annemin yasını tutmak yerine babamın altına girmeye karar vermişti.

"Ben senin teyzenim nankör o anan öldüğünde seninde babanında yanında ben vardım"

Kahkaha attım bunlar yıllardır farkında olduğum gerçeklerdi.

"Yanlız küçük bi yanlışın var sen babamın yanında değil altındaydın"

&

Evin içine girdiğimiz gibi  poyrazın sikine elimi atıp dudağına yapıştım.

O şok olmuş bi şekilde beklerken yanda duran savaş,aşkın ve egede öyleydi.

"Maddelerde kendimi tatmin etmemin yasak olduğunu azınca sizden istememi söylemiştiniz........ azdımm"

"He biz seninle sevişemeyiz kendini tatmin et diyosanız başka"

Bunları söylrken poyraz'ın yakasıma bakmış utanmış gibi yanaklarımın kızarmasını sağlamıştım.

"Gidip mastürbasyon yapiyim bari"

Pt2 yi atarım otobüste yazıyom anca bu kadar

BXBXGXBXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin