Söylediğim şeyle poyraz popomu tutup sıkmıştı.Ege'de"bebeğim pişman olmanı istemiyoruz"
Demesiyle ofladım azmıştım ve zaten mastürbasyonda radde atlamış biri olarak kendimi gayette tatmin ederdim........ ama sikişmeliydik.
"Yazar için"
"Ne?"diyen savaşı'da umursamayıp.
Elimi ilk önce aşkın'ın boynuna koydum.
"Babacığım"
Tırnağımı yavaş yavaş ilk önce karnına indirdim 4'ününde nefesleri sıkılaşırken kıkırdadım ve aşşağı doğru yavaşca sürterek indirmeye başladım.
"Babacıklarım!"
İnler gibi çıkan sesimle altımda bariz bi yükselme hissederken poyraz'ın kinin diğerlerine göre daha büyük olduğunu rahatça anlamıştım.Poyraz'ın kucağında biraz ileri gidip sikine sürtündüm.
"Ahhhh"
"Ihhhhh"
"Hrrr"
Poyraz'aşkın ve ege üçlüsü inleyip hipnoz olmuş gibi bacağımdaki katlanan eteğe bakarken.
Savaş inlemek bi yana kalsın siki büyümemişti bile.
"Ahhh"
Elimi Göğsüme atıp sıkmıştım.
"Babacıklarım ben yukarı çıkıpta üstümü değiştiriyim"
Ona sürtünerek indim ve yukarı koştum.
Sonradan çözülen poyraz ve ege den inlemeler gelirken aşkın'dan ve savaş'tan ses çıkmıyodu.
Sinirlerim bozulmuştu azmıştım ve boşalamamıştım.
.Üstüme giydiğim tavşan kostümü 90 beden olan göğüslerimi zor taşıyodu patlamak üzere gibi duruyodu.
Ve benim gibi azgın bi kıza verilmemesi gereken bi kıyafetti.
Sırıttım .
Babacıklarım gurubunu kurdunuz.
Babacıklarım gurubuna aşkın babacığım'ı eklediniz.
Babacıklarım gurubuna poyraz babacığımı eklediniz.
Babacıklarım gurubuna ege babacığımı eklediniz.
Babacıklarım gurubuna savaş babacığımı eklediniz.
Siz:
Siz:babacıklarım bumu yoksa
Siz:yoksa bumuuuuu?
Poyraz banacığım yazıyo...
Ege babacığım yazıyo...
Savaş babacığım yazıyo...
Aşkın babacığım yazıyo...
Ben onlar niye yazmıyo diye düşünürken kapının kırılıcakmış gibi çalınmasıyla sırıttım.
Kilitlemiştim.
Yavaşça oraya gittim.
"Üstümü değiştiriyorum"
Üstümde sütyen vardı.
Hello kityyli sütyenim le kapıyı açtım ayağımdada beyaz topuklularım vardı.
Kapıyı açtığım gibi savaş dudağıma yapışmıştı.
Isırırcasına öperken elini popoma atmış hamur yoğurur gibi yoğuruyodu.
"Ahhh"
"Hrrr"
Sikinin vajnama denk gelmesiyle ikimizde sesli bi şekilde inlemiştik.
Arkamdan boynumu emen ege'yle aşkın ve poyraz'ın başka bi malum işi olduğunu anlamıştım.
Elimi ege'nin bacağının sikine yakın bölgesine atıp sıktım.
"Hrrr"
O da sesli bi şekilde inlerken savaş üzerimdeki kıyafetten taşan göğüslerimi ilk önce öpmüş sonra yalamış sonrada emip ısırmıştı.
"Ahh"
"Hhhh"
Benle birlikte göğsümü emen savaşta inlerken .
Ege beni kucakladığı gibi yatağa koymuştu.
Savaş üzerimdekini yırtarken,ege ağzını amıma birden gömmüştü.
"Ahhh"
Ani hareketiyle inlerken dilini içime sokup çıkartıyodu ben bu gün kendimi onlara bıraktığım için hiç bi şey yapmıyodum.
Savaş sikini arka deliğime dayayınca egeyide saçından tutup kafasını kaldırmış ve inlercesine
"İçime gir ege"
Demiştim.
Zaten bunu bekleyen ege önden savaşta arkadan köklerken çığlık atmıştım.
"Aaaaa"
Tırnaklarım egenin boynunda yerini alırken ikiside hızlıca git gel yapıyodu.
Iki side içime boşalırken homurdandım ben boşalamamıştım.
2 sinide yatağa atıp içeri geçtim.
:2 dakka bekleyin geliyorum babacıklarım"
Sırıttım
"Asıl oyun başlıyo"