Не намагайся зловити темряву.
Найкращий будильник - муркотіння домашнього улюбленця.
- Енья... Енья, це ти? Злізь з мене..!
Ріц спробувала скинути кішку з себе, проте бажання Еньї поїсти було сильніше за будь-яку фізичну силу, й молодий детектив вже не могла чинити спротиву.
Як тільки кішка відчула, що хазяйка ось-ось злізе з ліжка, вона стрибнула на підлогу та побігла до маленького деревʼяного столику з шафками, оглядаючись назад і голосно мявкаючи.
Будинок, де жила Ріц та ще декілька різних людей, не можна було назвати ні общагою, ні спільною хатою. Всі кімнати були невеликими, їх зʼєднував довгий, але вузький коридор зі світло-жовтими шпалерами. Також, у них у всіх була одна спільна кухня і ще одна невеличка кімната з трьома холодильниками, де кожна поличка була окремо виділена для кожної кімнати.
Власниця цього всього, добра старенька жіночка Марго, дозволила Ріц обрати собі та її кішці кімнату й жити там стільки, скільки вона захоче, платячи за це всього навсього 50 на тиждень.
Спочатку вона погрожувала підняти ціну через додаткового пухнастого гістя, але після того як Ріц показала всі справки про стерелізацію та вакцини, пані Марго заспокоїлась та радісно прийняла улюбленця до себе «у гості».Дівчина відкрила першу шафку й дістала пакет котячого вологого корму. Поки Енья намагалась усіма способами залізти на стіл та, нарешті, хоча б щось вкусити, Ріц взяла з підлоги маленьку керамічну мисочку і насипала корм туди. Викидаючи пакетик у мусорку й ставлячи миску на підлогу, дозволяючи тварині їсти, дівчина позіхнула.
Її погляд впав на настінний годинник, який залишився тут від попередніх жильців. Рівно 6 ранку.
- Енья, я могла поспати ще цілих 30 хвилин! - Ріц загаласувала, незадоволено розмахуючи руками та звинувачуючи маленьку істоту. - Ти ж знаєш що я тепер не зможу навіть подрімати, чорт.
Енья повністю проігнорувала претензії Ріц, продовжуючи повільно жувати свій корм.
«Якщо я встала раніше, можна піти й щось собі приготувати!» Ріц посміхнулась та повернулась до своєї шафи з одягом, шукаючи у ній свій теплий вʼязаний халат щоб накинути його зверху на свою чорну піжаму.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Нічні Очі Лісу
Mystery / Thriller- Бути єдиною живою людиною в домі складно, чи не так? - Певно... Чому ти питаєш? - Я бачив що Ангела заходила до тебе сьогодні вночі. Не хвилюйся, вона всього навсього може перерізати тобі руку та випити трохи твоєї крові. - Всього навсього?! ≻────...