Темрява буде їсти твою памʼять.
Гостре відчуття голоду востаннє попереджає людину про те, що рівень енергії в тілі зараз критично впаде, й потім існує ризик сильного переїдання, а це погано впливає на шлунок.
Ріц прокинулась від гострого болю в животі, який змусив її скрутитись в позу ембріону. «Все ж таки, на одному чаї я довго жити не зможу...» Ледь як, але дівчина встала з ліжка, одягла капці й швидко побігла до кімнати з холодильниками, де її чекало розчарування.
— Що?!
На дверях висіла табличка: "Холодильники неісправні! Вся їжа була викинута. Вибачте й дякуємо за розуміння!"
— Чорт, що за день!
— Оу, ти тільки побачила? Ну так, якщо б ти частіше сюди заходила, можливо б знала що у нас холодильники не працюють вже дні так три. — Знову знайомий голос.
— Айріс, ти завжди будеш приходити в найгірші моменти мого дня й цькувати мене? — Прошипіла Ріц, розвертаючись та прямуючи до своєї кімнати.
— Авжеж, я тільки для цього тут й живу! — Айріс засміялась, допиваючи свою банку соку.
Червоноволоса мисливиця забігла до кімнати і швидко змінила білу легеньку піжаму на темно-синє худі з чорними штанами. Зараз у неї була лише одна ціль: потрапити до магазину та поїсти.
Благо, магазин з їжею був зовсім недалеко. Ріц схопила свій шопер з малюнком Еньї, який вона теж зробила сама, й вибігла з хостелу, заворачуючи за будівлю по правій стороні.
«Зроблю собі омлет! Молоко, декілька яєць, масло є на кухні...» Дівчина почала пригадувати що саме їй треба для омлету, відкриваючи двері невеличкого продуктового магазинчику з червоно-синьою вивіскою.
— Гей, а-а можна мені ось це?! — Почувся радісний дитячий голос.
Повертаючи голову, Ріц побачила маленьку дівчинку з білявим волоссям, та рудого хлопчика поряд з нею. Вони виглядали прям як брат з сестрою, можливо, воно так і є... Яка різниця? Дівчина продовжила ходити повз поличок та набирати їжу.
Магазин був маленьким, тому Ріц вже декілька разів стикалась з тима двома. Вони втрьох попрямували до каси й чекали своєї черги. Весь цей час червоноволосу мисливицю не відпускали дивні думки, тягнуче враження дежа-вю. Цей магазин такий незнайомий, такий новий, а ось ці люди, хлопець з дівчиною, вони ніби давно забуті друзі...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Нічні Очі Лісу
Mystery / Thriller- Бути єдиною живою людиною в домі складно, чи не так? - Певно... Чому ти питаєш? - Я бачив що Ангела заходила до тебе сьогодні вночі. Не хвилюйся, вона всього навсього може перерізати тобі руку та випити трохи твоєї крові. - Всього навсього?! ≻────...