Сонце не хотіло вбивати, це духовний обовʼязок.
- Ну й що там? Сама сказала що там щось серйозне, і не розповіла жодних подробиць! - Сказала Айріс, перевертаючи млинець на сковорідці.
- Я не могла розповісти все в телефон, ти повинна це побачити. - Ріц дістала зі свого рюкзака темно-зелену папку з документами про невідомого вампіра. - Всі з офісу відмовились від цього завдання й тепер всі надії Настасьї лише на мене, вона сама так сказала.
Айріс передала сковорідку Ріц, а сама потягнулась до папки. Обережно знимаючи еластичну нитку, яка тримала папку закритою, чорнявка прийнялась уважно читати документи.
"13/07/2023, 22:04; перше звернення до поліції зі зникненням 16-річної студентки Джулії Ман. Поліція звертається до Служби з Безпеки Дітей, проводиться спеціальна пошукова операція.
16/07/2023, 01:23; невідому дівчину було знайдено в Безіменному лісі, зовнішні дані співпадали з даними про Джулію Ман.
16/07/2023, 02:11; експертиза доводить що труп належить зникнутій нещодавно студентці Джулії Ман."До статті були приведені багато фото, від фотокартки розшукової групи до роздрукованної версії тесту ДНК. Роздивляючись це, Айріс зморщилась та перегорнула сторінку, сподіваючись що там ситуація буде краще.
"25/07/2023, 03:57; друге звернення до поліції про зникнення 17-річної студентки Чарлі Луйс. Друзі зникнувшої повідомляють подробиці, Чарлі зникла раптово, вийшла з хати посеред вечірки й більше не повернулась. Поліція вагається чи треба брати діло, але матір одного зі свідків, Люкаса Монтеро, наполягає на приверненні уваги волонтерів Служби з Безпеки Дітей.
26/07/2023, 11:30; офіційний початок пошукової операції.
30/07/2023, 21:08; 39-річна жителька Меліссового району, Верона Рун, повідомляє про знайдене понівечене тіло в Безіменному лісі. Як каже свідок, тіло знайшов її собака.
30/07/2023, 22:01; експертиза доводить що труп належить зникнутій студентці Чарлі Луйс."Всього знайдених жертв було 15. Саме через це, більшу частину часу, все місто залишається повністю пустим - ніхто не хоче опинитися наступною жертвою, а особливо якщо ніхто не розуміє що саме повʼязує всіх жертв.
"20 листопада 2023 року, Служба з Безпеки Дітей офіційно звернулась до Служби Мисливців на Небезпечних Істот з проханням вести діло з ними. Директор СМНІ, Настасья Зелль, підписує угоду."
- Тобто, твоя ця Зелль підписала угоду, але ніхто з її робітників не погодився виконувати це завдання? - Айріс спитала, повертаючись назад до Ріц, яка вже майже доробила млинці. - Тоді, можливо, тобі теж не треба за це братись? Все ж таки це, певно, дуже важке та небезпечне завдання...
- Айріс, не роби вигляд що ти піклуєшся про мене. Краще ось, тримай свої млинці. - Ріц позіхнула, вимикаючи вогонь і ставлячи сковорідку на стіл.
Айріс проігнорувала відповідь Ріц. Так, насправді їй було глубоко все одно, дівчина й сама не знала навіщо взагалі це спитала.
Ріц вийшла з кухні й направилась у сторону своєї кімнати, де на неї чекала Енья. Дівчина обережно провела своєю рукою по животу кішки, змушуючи її голосно муркотіти.
- Я б взяла тебе з собою у кафе, але з тваринами там не можна! - Ріц жалісно промовила, спостерігаючи за трохи незадоволеною мордою Еньї.Кішка лише нахилила голову й відійшла в сторону, дозволяючи Ріц пройти до своєї шафи щоб дістати інший одяг. В кафе вона вирішила піти в білій блузці та довгій синій спідниці, класика, в якій завжди можна виглядати чудово привабливо.
Поправляючи рукава блузки, Ріц взяла з собою чохол з ноутбуком і направилась до виходу, але на її шляху встала Енья. Чорна кішка явно була розчарована тим, що хазяйка залишає її одну, і зараз намагається зупинити її.
- Енья, що ти робиш? Випусти мене, бешкетниця.
Дівчина взяла улюбленицю на руки й поцілувала її в ніс, все ще прагнучи вийти з кімнати.
- Що, твоя улюблена кішка вже не дозволяє тобі вийти з твоєї ж кімнати? - Авжеж, це була Айріс, яка весь цей час спостерігала за діями Ріц. Їй було цікаво куди направляється її фактична «сусідка».
- Та що тобі треба? - Ріц прошипіла, хмурячись та роздумуючи що робити з кішкою.
Залишити її одну зараз - занадто шкода для такої кошколюбки як вона, тому дівчина знову глянула на Айріс й усміхнулась.
- Гей, Айріс, - Почала вона, підходячи ближче до кімнати напроти. - ти казала що не вмієш поводити себе з котами, тому... У тебе є чудова нагода спробувати це на власній шкурі!
Ріц поставила Енью на руки своїй сусідці, змушуючи її стиснути кішку щоб та не впала на підлогу. Поки Айріс намагалась віддати її назад, але Ріц вже вибігла з будівлі й швидким шагом направлялась до автобуса.
«Сподіваюсь, ви подружитесь.» Пронеслось у неї в голові, поки дівчина заходила у 10-й автобус, який йшов до центру.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Нічні Очі Лісу
Mystery / Thriller- Бути єдиною живою людиною в домі складно, чи не так? - Певно... Чому ти питаєш? - Я бачив що Ангела заходила до тебе сьогодні вночі. Не хвилюйся, вона всього навсього може перерізати тобі руку та випити трохи твоєї крові. - Всього навсього?! ≻────...