Final

1.7K 96 7
                                    

Selam..

Ficin en sonunda yazacağım kısımada bakarsanız sevinirim...

Jungkook'tan

"Ben yarın bu hapishaneden gidiyorum jungkook"

Gidiyormuydu? Beni yanlız bırakıp hemde?

___________________________________________________

"Ne?" Diyivermiştim sadece, dilim sadece bu kelimeyi söyleyecek kadar güçlüydü.

"Jungkook.. bu son dövdüğüm adamla beraber hapishanede yaklaşık 70'e yaklaşık olay çıkardığımı söyledi bu yüzdende hapishanenin sikik müdürü beni bu hapishaneden gönderiyor."

Dediklerini duyduktan sonra resmen yere çakılmıştım donmuştum. Haraket edemiyordum. Her şey.. buraya kadar mıydı yani?

"Birşey yapamazmısın Taehyung? Gitmeni istemiyorum." Derin bir iç çekişten sonra konuştu. "Denedim.. hiç bir şey yapamıyorum. Elim kolum bağlı bir şekilde burdan gideceğim resmen! Sikeyim!" Diyerek masasının üzerindeki kalem kutusunu fırlatmıştı. Gözlerinden belliydi siniri. Yerimden kalkıp ona sarıldım. Sarıldığım sırada omzumda bir ıslaklık hissetmiştim. Taehyung ilk defa ağlıyordu. Bir uyuşturucu baronunun ağlayaşını izliyorum resmen.

"Bensiz.. sakin korkma burda tamam mı?.. yoongiyi uyarıcağım."

"Hayır.. gitme.. gitme.. gitmeyeceksin! Gitmeyeceksin değil mi..?"

İki beden tek ruh gibiydik. Daha yeni kavuşmuşken daha yeni ayrılacaktık.. hikayemiz bu kadardı biz bu kadardık.. Birbirimizin en kıymetlisiyken şimdi belkide kilometrelerce uzak olacaktık birbirimizden..

"Geleceğim.. geleceğim tamam mı? Korkma burda. hm? Sen.. sen ne zaman bu hapishaneden çıkacaksın jungkook..?"

"4 yıl 6 ay sonra.." Dediğimde Taehyung gülümsemeye çalışmıştı.

"Geleceğim bebeğim.. o gün geleceğim yanına." Dediğinde az da olsa sevinmiştim. Ama sonra aklıma gelen şeyle eski halimden dahada bir karanlık düşmüştü içime.

"A-ama.. ama senin daha çok yılın v-var" Taehyung duruşunu bozmadı gülümseyen yüzüyle hala bana bakıyordu..

"Gerekirse kaçacağım ama ginede o gün seni bulacağım.."

_______________________________________________________________

Yıllar böyle geçmişti

Aylarca haftalarca bekledi jungkook bu söze inanarak bekledi sevgilisini

Bu 4.5 yıl içerisinde ağzından nadir kelimeler çıktı. Kimsenin yüzüne bakmadı başkasına aşık olurum diye

Korkmamıştı. Onu koruyan abileri vardı. Ama jungkook onu koruyan abileriyle bile konuşmuyordu..

Sadece.. sadece sevgilisini bekledi. Çok ağladı. Her gece gitmeden önce Taehyung'un nerden bulduğunu bilmediği fotoğraf makinesinden çektikleri fotoğrafa bakarak ağladı..

Ölmek istedi.. intihar etmek istedi. Yapamadı onu bekleyen bir sevgilisi vardı.. her ne kadar küçükte olsa bir umut bekliyordu onu..

PRISON | taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin