Dikkat⚠
-Herşey normal(ciddiyim)
-Ölüm ve s.
Sıradan bir simülasyon gününden her birinize selamlar sevgili CH ahalisi.Nasılsınız bakalım? :p
Beni soracak olursanız,daha dün üniversitede ilk günümü geçirdim,ve her sabah 6'da kalkmak zorunda olduğum gerçeği ağır geliyor bu yüzden... Ama genel olarak iyiyim
Bu gün papatya çayı yerine,yanıma normal kahve aldım,çünkü bu gün normal bir şekilde normal bir içerik eleştirisi yapacağım.Evet doğru duydunuz normal bir içerik eleştirisi olacak.
Lakin spoiler vermemek için sadece birkaç kısmı ss aldım,ki bunlar da hikayenin gidişatına dair herhangi bir spoiler vermiyor.
Yazarımız : MorsLarva kendisine destek olursanız da çok minnettar olurum
Kitap :
Olaylar Amerika'nın düzenlediği bir baloda patlak veriyor.Aniden elektirik gidiyor,elektirikler geri geldiğinde ise bir adet ceset beliriyor.Ardından Amerika olayları açıklıyor,meğersem bu kasıtlı olarak yapılmış.Ve olaylar böyle devam ediyor.
Şahsen konuyu sevdim,tarihten kopuk olmasına rağmen iyi olan bir konu.(İlk bölümden sahne)
Açıkçası tüm Türk devletlerinin kardeş olması benim için pek doğru değil,ama bu hikâyede bunu dert etmedim.Ama yalan söylemeyeceğim,neredeyse tüm olayların karakterlerin bakış açısından aktarılması biraz sıkıntılı oldu benim için.Özellikle vahşet sahneleri bu yüzden duygusuz kaldı gibi.Bunun dışında tartışmalar birazcık daha uzun süre bilirdi diye düşünüyorum.
Bazı kısımları ise insanı şaşırta biliyor. Mesela bir karaktere ben "yok canım bu ölmez" demiştim, valla gayet de öldü.Onun haricinde aralara çok ikonik şeyler sıkıştırılmış
(Favorim)
(Kesit)
Amerika'nın ara ara İngilizce konuşduğu kısımları oldukça beğendim,yazar bunu afedersiniz ama bokunu çıkarmadan, gayet güzel bir şekilde yapmış onu tebrik ederim bunun için.
Hikaye sarıyor ve kitaptaki yazım hataları kitabı okunamayacak hale getirmiyor.Kitap çatur çutur gidiyor okumaya başlayınca,yani sıkıcı değil. Yazar günümüzde yazarım diye ortada gezenlerin aksine,sürekli bakın ama sürekli herhangi bir cümleye başlarken liseli argosu kullanmıyor.
Bölümler ve cümleler ne çok uzun ne çok kısa,şakanın ve argonun dozu olması gerektiği gibi. Ülkeler toxic nike tayt görlsler ve bad boylar gibi davranmıyor, buda artılardan birisi.+olarak tüm ülkeler Türkiyeye aşık değil,ve tek başına bu hikayeyi orjinal yapıyor.
Kitabın mükemmel olduğunu söylemiyorum,ama kesinlikle okumaya değer,ve ch ortalamasına bakarsak kesinlikle 1000'den çok okunmayı hakediyor.
Buna rağmen kitabın güncel okunma sayısı malesef 585,ve oylar ise 83.
Yani eğer gidip kitabı okursanız ve oylarsanız hem iyi bir şey yapmış olursunuz,hem de boş toxic smut ve ship kitapları ile vaktinizi harcamak yerine daha yaratıcı bir şey okumuş olursunuz.
Farkındayım bölüm kısa oldu,bunun sebebi spoiler vermeden yazmaya çalışmam. Spoiler vermememin sebebi, kitabı okumanızı istemem,şimdiden teşekkürler<3
İyi geceler dilerim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘾𝙤𝙪𝙣𝙩𝙧𝙮𝙝𝙪𝙢𝙖𝙣𝙨 𝙀𝙡𝙚𝙨̧𝙩𝙞𝙧𝙞 [2]
Short StoryHep aynıdır... Countryhumansı seviyorsanız bu kitap tam size göre Countryhumanstan nefret ediyorsanız bu kitap tam size göre •Pick me ülkeler •Bir birine geçiren ülkeler •Yüzsüz yazarlar •TaRihsiz evrenler •Femboy Türkiye ve s. Hepsi bu kitapta! ...