FANDOM BÜYÜK SIÇTI (riyal)

217 34 91
                                    

Dikkat⚠
-Argo kelimeler

Selamlar dostlar, nasılsınız? Yine ben,favori ch eleştirmeniniz 🥰 ve sizin içinizden geçirdiğiniz herşeyi yazıya döken Baklava,ve yine countryhumans fandomunun rezaleti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selamlar dostlar, nasılsınız?
Yine ben,favori ch eleştirmeniniz 🥰 ve sizin içinizden geçirdiğiniz herşeyi yazıya döken Baklava,ve yine countryhumans fandomunun rezaleti.

Daha birkaç gün önce ameturkxmerve diye bir hesap aramıza katıldı biliyorsunuz ki, bilmiyorsanızda o hesap dalga amaçlı açılmış bir hesaptı ve yazar "smut" başlığı altında attığı bölümde bunu belirtmişti.

Peki sıkıntı ne?
Kitap :

Kapağından bile belli değil mi? Ya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapağından bile belli değil mi? Ya....

Kitabın bölümlerini özetleyelim,Türkiye sabah kalkıyor (🥰) ve NATO toplantısına gecikiyor (🥰) neyse bu herzamanki "ananskm" hakaretini ede ede, hello kittyli pijaması ile, evet yanlış okumadınız hello kittyli pijaması ile,üç tekerlekli evet yine yanlış okumadınız üç tekerlekli bisikleti ile toplantı binasının yolunu tutuyor.

Daha sonra bu yine pijamaları ile toplantı odasına giriyor, ve bilin bakalım kimin yanına oturuyor?

Azerbaycanın.

Evet NATO toplantısında Azerbaycan da var, sakın ha şaşırmayın beterin beteri var çünkü.

Neyse Fransa Türkiyenin fotosunu çekiyor,bunlar kavga ediyorlar ama nasıl? Türkiye masanın üstüne çıkıp Fransa'nın üstüne atlıyor

İçeri kim giriyor peki? Kaslı big boy bad bitch Amerika tabii ki, ve Türkiye'den etkileniyor, Fransa da kuduruyor.

Ama bir sorun var çünkü anlaşılan birisi Amerika'nın Türkiye'ye olan bu merakını kıskanıyor, sizce kim?

Rusya.

Evet Rusya NATO'da. Beterin beteri var demiştim.

Neyse ilk bölümü soğan fentezisi ile bitiriyoruz.

Devamını anlatmayacağım isteyen okuma listemden baka bilir.

Peki bu ironisine yazılmış şeyde ne gibi bir sorun var? Bu kitabın yazarı kitaba gelecek tepkileri görmek için kitabın ironi amacı ile yazıldığını söylememişti,kitap büyük bir kitle tarafından ciddiye alındı,ve 2 günden kısa sürede 400+ okuma elde etti,işte problem de burda başlıyor.Kitabı bir çok insan ciddiye alarak okuyor ve bu kitabı seven insanlar ortaya çıkıyor.Evet yazarın bir sürü mantık hatası yaptığı,toxic yaz dizisi tadındaki bu kitabına destek geliyor.E peki ya gerçekten emek verilmiş kitaplar? Onlarda bir köşede okunmayı bekliyor.
Hadi sizinle olayları hızlı bir şekilde analiz edelim.

Bahsedilen kitap :
-Toxic ship (-)
-Saçma hikaye (-)
-Mantık hataları (-)
-Hikayeyi okunamayacak hale getiren yazım hataları (-)
-Kopyala yapıştır olaylar (-)
-Fandomla ilgisi olmayan ve fandomu çöp yığını haline getiren fic(-)
-300'den az kelime (-)
İçeriyor ve sadece bir kaç gün içinde 800 okumaya ulaşıyor

Emek verilmiş bir CH kitabı :
-Normal ship (+)
-Normal ve sürükleyici hikaye (+)
-Orjinallik (+)
-Tarih (+)
-Aşırıya kaçmayan yazım hataları (-)
-Ve ya yazım hatası yok (+)
-700+ kelime(+)
1 ayda zar zor 400 okunma kazanıyor.

Ne kadar utanç verici farkında mısınız?
Yahu, biz hiç mi çayımızı yudumlarken normal bir ch kitabı okuyamayacağız?Bu fandoma yeni giren aklı başında bir insan bu türlü saçma hikayeleri gördüğü an fandomdan çıkar.
Tarih üzerine kurulu bir fandomu cıvışık toxic aşk hikayeleriniz ile kirletmeyi kesin. Gidin kendi fandomunuzu oluşturun amk niye illa countryhumansta yapmalısınız bu saçmalıkları?
Normalde Ametürk gibi bir shipin kitabına karşı kitlenin önyargılı olması gerekir,adamlar sırf Ametürk ve smut diye kitaba 800+ okunma kazandırmış...
E burdan ne çıkardık?
-Kitlemizdekilerin çoğu cinselliği daha yeni öğrendi.
-Ametürk gibi saçma shipler normal shiplerden daha çok ilgi görüyor,çünkü kitlemiz cahil ve kalın kaburgalı. (Boşuna ağlamayın lütfen bu ship toxic ve hikayeniz yüzünden daha toxic oluyor.Ve hayır kimse sizin ucube fantezilerinize saygı duymak zorunda değil<3)
-Kitlemiz emek veren kişilere karşı aşırı saygısız.
-Böyle devam ederse ve emek veren kişiler susarsa Fandom bok yoluna gidiyor.

Eğer bu fandomda emek veren o birkaç yazar olmasa idi bu fandom cehennemin dibini boylamıştı.

Teşekkürler.

𝘾𝙤𝙪𝙣𝙩𝙧𝙮𝙝𝙪𝙢𝙖𝙣𝙨 𝙀𝙡𝙚𝙨̧𝙩𝙞𝙧𝙞 [2]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin