Selam dostlar, ben kAbHa yazarınız Baklava.
Bu gün bir içerik eleştirisi yapmayacağım,bizler için cidden sorun olan bir şey hakkında konuşacağım.Eleştiri yapmaya başladığımda hepi topu 1-2 eleştirmen vardı,bilindik bir şey ki eleştirinin üstünde çok durdum,ve de tuttu.Bunun için de sizlere minnettarım ama,eleştiri tutmaya başladığından beri normal yazar olan kişiler de eleştiri kitabı yazmaya başladı.Elbette isteyen eleştiri yazar buna karışmıyorum tabii ki,sadece şöyle ki,çoğunluk ve alakasız kişiler eleştiri yazdığı için bizim eleştirmenlerin,okurların talep ettiği içerikler ilgi görmüyor.Ben bu kitaba başladığımda sevdiğim ve emek verildiğini düşündüğüm kitaplar 200-500 okunma idi hala da öyle.Benim bu kitabı yazmakta amacım,emek verilen içeriklerin fark edilmesi ve fandomun iyileşmesi.
Elbette belli zamanlarda hepimiz eleştiri yapmalıyız tepki göstermeliyiz,lakin bunu ana içerik haline getirmek doğru değil.
Aynı zamanda gerçekten eleştiriye özel bir merakınız yoksa,girmeniz sizin için zaman kaybı olur.Eleştiri yaparken tüm insanlar size hak vermiyor,dışardan böyle gözüküyor ola bilir. Ama aslı şöyle :
(+Resim kaldırıldı+)
(Yukarıdaki bir Azerbaycan x Ermenistan shipperi kendisi ile normal konuşmuştum yaşından dolayı)
Bunu göze almadıysanız,ki bu en en ama EN yumşak tepki aldığım tepkiler arasında,fandomun belli bir ilerleme kaydetmesi ile CİDDİ anlamda ilgilenmiyorsanız eğlencenize bakın,eleştiri işine girişmenizi tavsiye etmem.Onunmak için eleştiri yazmayın, eleştirmek için eleştirmeyin. Nasıl savunma yapacağınızı cümle kurmanız gerektiğini bilmelisiniz,insanlara sallamak ile eleştirmen olunmuyor.Belli problemleri bulup onları göstermelisiniz.
Kişiliğiniz de uyumalı yoksa sizi çiğ çiğ yer dışardan tatlı ve ağlak duran migenalar.
Herşeyi tadında bırakalım,eleştiriyi de normal kurguları da :Dİyi günler dilerim ve çok özür dilerim fazla aktif olamıyorum :')
Anlayışınız için teşekkür ederim<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘾𝙤𝙪𝙣𝙩𝙧𝙮𝙝𝙪𝙢𝙖𝙣𝙨 𝙀𝙡𝙚𝙨̧𝙩𝙞𝙧𝙞 [2]
Truyện NgắnHep aynıdır... Countryhumansı seviyorsanız bu kitap tam size göre Countryhumanstan nefret ediyorsanız bu kitap tam size göre •Pick me ülkeler •Bir birine geçiren ülkeler •Yüzsüz yazarlar •TaRihsiz evrenler •Femboy Türkiye ve s. Hepsi bu kitapta! ...