Dikkat smut içerir!
Hyunjin
Felix ben dün akşamı tekrarlamak istiyorumFelix
Tabiki bebeğim tekrarlayalımİkiside üstlerini çıkarır ve sadece boxer ile kalırlar hyunjin Felix e kelepçe takıp yatağa yatırır
Hyunjin'den
Felix'in bu kusursuz vücuduna bayılıyorum onun ne zaman vücuduna dokundam adeta içimde kelebekler uçuşuyordu. Elimi felix'in penis bölgesinde elimi gezdirdim ve tek kalan boxer'ını çıkardım. Elimi penisin de gezdirdiğimde ağzından kaçan o iniltiye bayılıyordum ve dahada inlemesi için dahada dokunuyordum. Elleri kelepçeli olduğu için bişey yapamıyodu buda benim işimi dahada kolaylaştırıyodu.Felix'in üstüne çıktım ve onu sert bir şekilde öpmeye başladım başta karşılık vermesede alt dudağını ısırdığımda karşılık vermeye başlamıştı.
Felix'in
Hyunjin'in elini benim vücudumda gezdirmesine bayılıyorum ve ağzımdan istemsizce inleme çıkıyordu. onun o kusursuz elleri ile bana dokunması çok güzel. Tek sorun benim kelepçeli olmam illaki takmak zorundayım. En son bana kelepçe takmadığı zaman o bana fazla girince bende dayanamayıp ona vurmuştum o zamandan beri hep yaparken kelepçe takıyor.Hyunjin felix'in üstüne çıkarak onu sert bir şekilde öpmeye başlamıştı felix hyunjin'in üstünde olmasından yararlanıp kalçasını hareket ettirip küçüğünü onunkisine sürtüyordu
"Çok yaramazsın bebeğim"
"Kendimi tutamıyorum hyunjin"
Hyunjin öpücüklerini felix'in boynuna indirmişti ve o öpücükler artık ısırıklara dönmüştü felix'in inlemeleri gittikçe artıyodu.
Hyunjin felix'in boynunu çok fazla ısırınca felix acıdan çığlık artmıştı. Hyunjin ise felix'in ağzını kapatarak:
"Bebeğim çok bağırıyorsun ama böyle olmaz"
Hyunjin eli ile felix'in ağzını kapattığı için felix cevap veremiyordu.
Hyunjin elini lixie nin ağzından elini yavaşça çeker ve onu yatakta doğrultur
"Gel bakalım kucağıma küçük kedicik"
Hyunjin felix'i kucağına oturtup küçüğünü onun içine doğru sokar.
Felix'ten
Hyunjin küçüğünü bana soktukça canım çok yanıyodu ve gittikçe dahada derine iniyordu. Ben acıdan kendimi oynattıkça kat ve kat acıyodu. Çok bağırdığım için hyunjin ağzıma ağız topu takmıştı ve artık konuşamıyordum sadece inliyordum.Başımı hyunjin'in omzuna koydum ve acıdan ağlamaya başladım."Oh lixie ağlıyomusun gerçekten
" hmhm"
"Ama bunun daha başlangıç olduğunu biliyorsun değil mi? "
"Hğğ!?"
"Birazdan anlarsın bebeğim"
Hyunjin küçüğünü içeri dahada itti. felix acıya dayanamıyordu artık, gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu ve ağlaması dahada şiddetlenmişti.
Hyunjin'den
Felix'e asla kıyamıyordum ta ki bana ihanet ettiği günden beri. Artık ona acımıyorum, bu ona bir ceza olarak kabul ediyorum ve cezasını çekicek!.Küçüğümü ondan çıkartıp bu sefer elimi ona soktum ve sokmamla çok fazla inledi.
Felix'ten
Artık ağzımı açmasını istiyordum çünkü nefessiz kalmıştım ama o bana acımıyordu ve daha fazla yapıyordu. Artık acıya katlanamıyordum elini dahada içime ittirince bayılacak gibi olmuştum. Sanki azrail ile bir kahve içip gelmiş gibiydim. Aman tanrım bu acıya katlanamıyordum uke olup her zaman altta olmak çok kötü birşey. Sanki beni sikmiyor adeta canıma okuyorduEllerimdeki kelepçeler yüzünden artık bileklerim kıpkırmızı olmuştu ve tersten bağlıydı. Ağzımdaki top artık ağzımıda acıtmaya başlamıştı ve artık x2 acım vardı.
Hyunjin beni yatağa yatırp bacaklarımı açtı ve sert bir şekilde emmeye başladı. Bu bir yandan hoşuma gidiyordu fakat dahada emmeye başlayıca canım acımaya başlamıştı.
"Ağzını açmamı istermisin bebeğim? "
"Hmhmm"
"Tamam lixie ama çok bağırırsan tekrar takarım ona göre"
"Ahhh heryerim acıyo ya yeter artık! "
"Bu yetmez bebeğim bana yaptıklarını unuttun heralde hm? "
"Tamam haklısın ama bu çok fazla salak!"
"Ağzını topla lixie!"
"Toplamazsam ne olur!? "
Hyunjin silahı eline alıp felix'in kafasına dayar.
"Ya susarsın yada topu tekrar takarım! "
Felix kafası ile onaylarak onun gözünün içine doğru bakar.
Hyunjin'den
Felix ne kadar masum gözüksede o kadarda öfkeliydi içinden sanki ateş fışkırıyordu. Felix'e bacaklarını açmasını söyledim. Bacaklarını açtıktan sonra penisini ağzıma alıp emmeye başladım. Onun zevk noktasını bulmuştum hem sakın hem azdıran. Ben emdikçe onun ağzından inlemeler çıkıyordu. Bazen inlememek için dudaklarını birbirine bastırıyordu ama buna engel olamıyordu. Artık emerken bir yandan ısırmaya başlamıştım. O bundan o kadar zevk alıyordu ki nerdeyse zevkten dört köşe olmuştu.Penisini bırakıp bu sefer meme uclarına akın etmiştim. Bir yanda emiyordum bir yandanda yalıyordum bu onun hoşuna dahada gidiyordu. Bir anda onun üstüne yatarak dudaklarına yapıştım.
Dudakları o kadar yumuşak ve güzelki dahada azıyordum. Onun verdiği sert karşılıklar dahada azdırıyodu beni. Dudağını ısırıken arada ağzından kaçan o iniltilere bayılıyordum"Bugünlük bu kadar olsun lixie çok yoruldum çünkü"
"Bencede, artık çöz beni elim acıyo"
"Tamam bebeğim çözüyorum"
Felix'ten
Yatakta oturur pozisyona gelmeye çalıştığımda popom çok acıyordu, bir anda kalktığım gibi yattım çünkü canım acayip derecede acıyodu. Sanki beni sikmemiş adeta boru sokmuş gibiydi. Nasıl sikmişti beni böyle anlam veremiyordum."Ahhh!"
"Ne oldu lixie?"
"Ne olmuş olabilir sence hyunjin? Canım acıyo tabiki.sanki bana boru şokmuş gibisin"
Hyunjin gülmemek için dudaklarnı birbirine bastırıyodu ama kendini tutamıyordu
"Hadi lixie kalk giyin böyle durma"
"Hayır böyle uyuyucam"
"Kim dedi sana böyle uyuyacaksın diye!?"
"SİKTİĞİN YETMEMİŞ GİBİ BİDE BANAMI KARIŞIYOSUN HYUNJİN!? "
"Tamam ben karışmıyorum nasıl istersen öyle yap bebeğim"
"Heh şöyle yola gel"
Merhabalarrr
İlk defa yazıyorum umarım güzel olmuştur
2. Bölümü yarın yada öbür gün yazarımmm
Şimdilik baysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEX -HYUNLİX
RomanceFelix ile hyunjin çocukluk arkadaşıydı ama bu arkadaşlık büyünce aşka dönmüştü