"İyi uykular Yongbok"
.
.
.
.
.
.
.
Hyunjin'den
Felix'in gitmesinin üstünden 1 saat geçmişti. Nereye gitmişti bu? Hemen telefonumu elime aldım ve felix ı aradım ama telefonu kapalıydı. Kafayı yiyecektim nerdeydi bu kaç saattir.Üstünden saatler geçmişti. Felix hala ortada yoktu. Hemen hazırlanıp dışarı çıktım .
"Flashback"
Jennie hyunjin'e çok takıntılı bir aşkı vardı. Başta hyunjin ile araları iyi giderken hyunjin, felix'e aşık oldu. Jennie aşk acısından depresyondayken hyunjin'den intikam almak istiyordu,
Jennie'nin içinde bir öfke vardı ve bu öfke felix'in,hyunjin'den hamile kaldığını duyunca dahada büyümüştü ve intikam almak istemişti. Ama bu intikam sadece aralarına girdikleri için değildi. Hyunjin aynı zamanda jennie'nin kardeşi ningning'ide öldürmüştü.
Olay:
Jennie ile hyunjin'in sevgili olduğu zamanlardı. Jennie hyunjin'i kendi evine davet etmişti. Hyunjin de bu teklifi kabul edip jennie'nin evine gelmişti."Hoş geldin hyunjin gel seni ningning ile tanıştırayım"
Hyunjin, ningning ile tanıştıktan sonra onu baştan aşağı süzmüştü. Beraber salona geçtiler ve aralarında derin bir sohbet başladı.
Bu sohbetin ardından jennie ayağa kalkıp;
"Ben mutfakta bir şeyler hazırlıycam siz burda bekleyin hemen gelirim"
Jennienin gitmesinin ardından hyunjin gözlerini ningning'ten alamıyordu. Ningning bundan rahatsız olup tuvalete doğru gitti. Hyunjin orda hiç kalmadan onun arkasından gitti. Bi anda tuvaletin kapısını açtı ve kapıyı tekrar kapatıp kilitledi. Ningning bağırsada tuvalet ses geçirmez olduğu için jennie onu duymuyodu. Hyunjin ningning'ide üstündekileri çıkartmaya başladı. Ningning buna engel olamıyordu. Hyunjin ningning'in üstündekileri çıkardı ve onu yere yatırdı. Belindeki kemerden kurtulup ningning'in ellerini bağladı ve onu tecavüz etti. İstediğini aldıktan sonra ningning'i orada öldürüp arka kapıdan kaçtı. Jennie kimseyi göremeyince bekledi ama gelen olmadı. Banyoya gittiğinde ningning'in ölü nedeniyle karşılaştı...
"Flashback end"
Felix'ten
Başım çatlıyordu. Hala bağlıydım. Etrafımda kimse yoktu. Beni gelip kurtarsınlar istiyorum her yerim acıyo. Kendime baktığımda çürükler içindeydim her yerim morarmıştı. Ne yapmışlardı bana. Tamam beni düşünmediniz karnımdaki canıdamı düşünmediniz. Acıdan ağlamaya başladım.Bir süre sonra ayak sesleri duydum. Kafamı o yöne çevirdiğimde jennie olduğunu gördüm ve ona seslendim;
"Jennie kurtar beni lütfen"
"Neden kurtarıcakmışım hm? O hyunjin denen heriften intikamımı alıcam"
"Hyunjin'e bişey yapma sakın, ondan hamileyim ben! "
"Hamileliğine başlatma o benim kardeşimi öldürürken iyidi"
"Neyden bahsediyorsun sen! "
"Kes sesini! "
Kaçmak için uğraşıyordum ama olmuyodu. Jennie beni neden kaçırmıştı. Ningning kimdi? Neyden bahsediyordu,hyunjin katil miydi?
Aklımda birsürü soru vardı. Jennie'ye bir anda bağırdım;"Çöz beni artık yeter ama!"
Jennie hiç tepki vermiyodu bende ona daha çok bağırmaya başladım;
"Jennie sağırmısın, belanımı arıyosun pis sürtük! "
Jennie bir anda sinirlenip benim ağzımı bantladı. Artık konuşamıyordum.
Hyunjin'den
Felix'i konum uygulamasından bulabilmiştim burası eski bir depoydu. Peki burda ne işi vardı. Kapıyı açıp içeri girdim. Biraz ilerledikten sonra felix ile göz göze geldik. Hemen yanına koştum. Çok korkuyordu ve her yeri titriyordu. Tam onu çözmek için yanına gittiğimde arkamda bişey hissettim. Hissettiğim şey silahtı. Bir anda donup kaldım. Sakince ayağa kalktım ve arkamı döndüm. Döndüğümde bana silah tutan jennie'yi gördüm."Jennie? "
"Oo bakıyorum unutmamışsın katil hyunjin"
"Neyden bahsediyorsun sen!? "
"Neyden bahsettiğimi iyi biliyosun"
"Felix ıyımısın? "
*Felix hamile olduğu için korku duyusu üstündü. İkisindende çok korkuyodu ve gözlerini kaçırıyordu*
"Felix jennie'ye inanma yalan söylüyo"
*Felix kime güveneceğini bilmiyordu. Sadece onlara odaklanmıştı ve bir yandan da korkuyodu.*
"Jennie bırak felix'i korkuyo işte görmüyomusun!"
"Nedenmiş o ha! Senide alacağım"
Hyunjin bu duruma sinirlenip jennie'yi etkisiz hale getirdi. Hemen Felix'in yanına gidip onu çözdü ve kucağına alarak arabaya bindirdi. Felix hala korkuyordu ve kime inanacağı konusunda şüphe duyuyordu.
Beraber eve gittiklerinde hemen üst kata çıktı ve kendini yatağa attı. Kafası çok karışıktı. Bundan bi yarım saat sonra telefon çaldı, arayan jennie'ydi.telefonu komidinden alıp telefonu açtı. Jennie'nin konuşmasından sonra jennie'ye inanmaya başlamıştı.
Saat gece 00:15'ti.felix evden kaçmak için bu saati seçmişti çünkü hyunjin'i istemiyordu. Sessizce evden çıkıp jennie'nin evine gitti. Evden kaçmayı başarmıştı. Jennie ile iyi anlaşıyorlardı aralarında iyi bir bağ olmuştu. İlk konuşmayı jennie başlatmıştı;
"Bana inandığın için teşekkür ederim Felix, ningning'in intikamını beraber alacağız."
"Ben hala inanamıyorum jennie, bunu nasıl yapabildi. Hiç inanasım gelmiyo"
Jennie telefonunu alıp ningning'in öldüğü gün cinayet fotoğrafını gösterdi.Felix fotoğrafı görünce şok geçirmişti. Jennie felix'e dönüp;
"Bunu beraber yapacağız Felix, ilk işimiz hyunjin'i hapise sokmak olucak"
"Aslınca cezasını çekse pek fena olmaz"
"Cezasını çekmesi en iyisi olucak Felix"
O akşam beraber çok eğlenmişlerdi film izlediler, vakit geçirdiler, resim yaptılar. Sabah olduğunda ilk yapacakları şey polise ihbar etmek olacaktı.
Sabah olmuştu, jennie ile felix hyunjin'i polise ihbar etmislerdi. Polisler bir operasyon ile eve girdiler ve hyunjin'in odasına daldılar. Hyunjin ne olduğunu anlamamıştı. Ama ters kelepçe takıldığında ne olduğu anlamıştı.
Hyunjin 4 ay hapis yemişti. Ordan kurtulabilirdi ancak ya Felix'in bir miktar para ödemesi yada jennie'nin şikayetini geri çekmesiydi. Ama bunlardan birinin olması çok zordu çünkü jennie ile felix birlik olmuştu.
Selam bebislerrrr
Aktif olucam dedim ve oldummm
Bu hafta daha fazla bölüm atmaya çalışıcammm
İns atmayı becerir ı'm aklıma fikir gelmiyo çünkü
Neyse asklarım şimdilik bu kadarr
Bayss bebislerimmm💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEX -HYUNLİX
RomanceFelix ile hyunjin çocukluk arkadaşıydı ama bu arkadaşlık büyünce aşka dönmüştü