3)

154 3 0
                                    

Selam aşklarımm
Okul olduğu için hergün yeni bölüm atamayabilirim ama atmaya çalışıcam.
İyi okumalarrr

Felix'ten
Hyunjin kapıya baktığında kapıda changbin'in olduğunu gördüm. Jisung acıdan hala ağlıyordu. Changbin yatağın karşısındaki sandalyeye oturup bizi izlemeye başladı. Bizi sürekli baştan aşağı süzüyordu. Sonra yerinden kaldıp soyunmaya başlamıştı. O sırada şimdi yandığımızı anlamıştık çünkü changbin çok usta bi seme di ve yaptığı kişinin acısı 1 haftada geçmiyordu.

Jisung korkulu bi ifadeyle bana doğru baktı. Onun bakışlarından ne anlatmak istediğini anlıyordum. Şimdi yanmıştık.

Changbin üstünü çıkartıp yatağa oturdu ve bize bakmaya başladı. Birimiz onun kurbanı olucaktık.

Ve onun kurbanı ben olmuştum. Beni yatağa yatırdı ve sert bir şekilde yapmaya başladı. Jisung orda donakalmıştı ve ne yapacağını bilmiyordu. Ben acı içinde kıvranıyodum ve gittikçe dahada içime gidiyodu.

Changbin'den
Felix'in vücudunu kullanmaya bayılıyorum. O pürüzsüz vücudunda elimi gezdirirken adeta bulutları okşuyordum. Onun o inlemesi ve acı içinde kıvranması hoşuma gidiyordu.

Hyunjin'den
Changbin Felix'i yapmasını kıskanıyordum ama hiç acımıyordum. Onun o acı içinde kuvranmasını seyretmek beni dahada azdırıyordu.

Jisung'tan
Felix ile çok fazla acı çekiyorduk. Bu hikayede yanan gene biz olmuştuk. Hemde changbin'in gözümün önünde yapması karşısında şok geçiriyordum. Felix'in inleyişlerinden ne kadar acı çektiğini anlayabiliyordum. Changbin yerine minho yapsa acımazdım ama işin içine changbin girince buradan sağ çıkamayacağımızı anlamıştık. Bide insan gibi yapmıyo taramalı tüfek gibi yapıyordu. Kelepçeleri zorluyordum ama  hiç bir şekilde açılmıyordu.

Felix'ten
Artık acıdan ağlamaya başlamıştım ve gözlerim kızarmıştı. Okadar çok canım yanıyoduki o acıyı anlatamazdım çünkü kelimeler yetmezdi. Artık ona bağırmaya başlamıştım ama beni ciddiye almayıp devam ediyordu.

"Of lixie çok kıpırdanıyosun ama"

"Hhğğğ!"

"Bağırma lixie!"

"Hğğğ! "

"Tamam ağzını açıcam"

"Hmhmm"

"Şimdi konuş"

"Changbin yeter ya bırak beni azcıkta jisung'u yap be! "

Jisung yan taraftan kafasını iki yana sallayarak hayır diyordu.

"Yeter ya artık çözün beni"

"Hayır çözmiyem lixie"

"Ya çözsenee!"

"Bağırırsan kötü olur lixie! "

"Tamam be sustum"

Changbin felix'ten bıkmış ve sıra jisung a gelmişti. Kelepçeli olduğu için jisung hiç bişey yapamıyordu.

Jisung'tan
Changbin üstüme doğru geliyordu. Kendimi ne kadar geriye doğru atsamda artık yolun sonuna gelmiştim diğer kurbanı bendim.
Üstüme çıktı ve boyunlarımı ısırmaya başladı ve bende acı içinde kıvranıyordum.

Bundan 15 dk sonra changbin'in telefonu çaldı ve hızlıca toplanıp odadan çıktı. Changbin odadan çıkar çıkmaz lixie bana döndü ve:

"İyimisin jisung? "

"Hmhm"

"Popom çok kötü acıyo jisung"

"Hmhm"

"Ya minho aç jisung'un ağzını nefes alsın az be! "

Minho ağzımdaki topu çıkarmıştı ve rahat bi nefes almıştım. Minho ve hyunjin bize dik dik bakıyordu. Kim bilir ne yapacaklardı. Bir anda Minho hyunjin'i duvar ile kendisi arasına aldı. Bir anda felix ile birbirimize baktık. Ne oluyordu burda!? "

Hyunjin'den
Minho bir anda beni duvar ile arasına alınca bir anda ne olduğunu anlamamıştım. Bir anda benim dudaklarıma yapıştı. Ben ne kadar ona karşı koysamda hala devam eliyodu.

Bir anla ellerimi birleştirip duvara yasladı. Beni dahada sert öpüyordu.

"Minho ne yapıyorsun sen!? "

"Karışma hyunjin! "

"Ya bıraksana beni! "

Felix ile jisung donakalmıştı ve sadece o ikisini izliyordu.

Minho'dan
Hyunjin çok çılgındı ama ben ondan daha çılgındım. Gidip bir tane kelepçe aldım ve onu arkadan kelepçeledim.Hyunjin yüzüme bakıp neler olduğunu anlamaya çalışıyodu.

"Minho ne yaptığını zannediyorsun se-

Hyunjin daha cümlesini bitirmeden Minho onun ağzını kapatmıştı.

" sus hyunjin dedim! "

Hyunjin kokulu gözlerle bir minhoya birde diğerlerine bakıyodu. Minho ne yapacağından emindi. Hyunjin bir kez yutkundu ve neler olacağı aklına geldi.

Hyunjin çok çaresiz duruyordu. Minho ona her şeyi yapabilirdi.

Minho onu kolundan tutup yatağa yatırdı. Hyunjin sanki dilini yutmuş gibiydi hiç konuşmuyordu.

Minho bir anda hyunjin'in üstüne çıktı ve çenesinden tuttu.

"Hazırmısın hyunjin? "

"Hayır Minho yapma! "

Devamını yarın yada öbür gün atarım aşklarımm
Bunu heralde 10. Bölümde bitiririm yada bitirmem ehehe
Baysss💕

SEX -HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin