Після складного робочого дня, я навідалась в клуб. Гучна музика б'є по вухах, усі навкруги танцюють, а світло крутиться по всьому клубу та сліпить очі. Лише я сиджу тихо на фіолетовому дивані попиваючи своє пиво наодинці. Можливо, хтось задається питанням, навіщо йти в клуб, якщо для посиденьків з алкоголем є тихі бари? Не знаю. Мені просто подобається шумна атмосфера. Подобаються жінки-стриптизерші, що красиво вигинають своє тіло та вміло крутяться на пілоні. Алкоголь тут смакує інакше. А ще, я як завжди надіюсь на якусь веселу нічку. Ну як завжди, якщо я маю настрій.
Цього дня мені страшенно зле. На роботі проявила себе погано. Бос викликав мене до себе в кабінет і відчитував. Влетіло мені добряче. До того ж, я ще й посварилась з найкращою подругою. Їй зрадив хлопець і вона далі хоче бути з ним, а я така погана, сказала, що він їй не потрібен, що від нікчема й не гідний зустрічатись з такою дівчиною, як вона. Чому ж вона така дурненька? Чому не розуміє, що він їх використав? Каже мені, що це "справжня" любов...
Якась драйвова музика увімкнулась. Багато народу одразу піднялось танцювати. А я далі сиджу попиваючи вже друге пиво, очікуючи на вихід стриптизерш.
-Гей, не хочеш потанцювати?
Запитала мене дівчина в чорній, обтягуючій сукні. В неї було об'ємне, русе, хвильками волосся. Червона помада, чорні вії, красиві стрілки. Дивовижна.
-Потанцювати? - я перепитую.
-Так! - перекрикує вона музику.
-Я не дуже люблю танцювати.
-Та годі тобі, ходімо!
Вона хапає мене за руку і тягне в натовп. Моє недопите пиво залишається на столі. Вона починає танцювати, поки я просто стою серед усіх танцюючих.
-Нумо! Давай! - кричить вона мені через музику усміхнено.
Я думаю, не можна втрачати такий шанс з такою дівчиною. Тому починаю танцювати і усміхаюсь їй у відповідь.
Ми танцюємо, поки не починається такий момент у пісні, де вона підходить до мене блище і трусить своєю дупою переді мною. В момент, коли вона підіймає свою голову, її волосся дуже близько до мого обличчя. Один вдих і я відчуваю запах, що я починаю божеволіти. Я нахиляюсь блище до її волосся. Занурююсь в її об'ємі. Запах зачаровує мене, що я забуваю, де знаходжусь, хто біля мене та що відбувається. В моїй голові лише вона та її чарівне, пахуче волосся.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Хтиві історії про дівчат та жінок
Truyện NgắnЗбірка міні історій, де усе закінчується сексом. Різні ситуації, обставини, персонажі. Щоразу щось трапляється і героїні займаються коханням. Для любителів.