Hepinize ikinci bölümden tekrar merhabalar💗Nasıl özledinizmi devamını?
Sanırım ilk bölümle bazılarınızı derinden etkilemişim...
Umarım severek okuyacağınız birçok bölümlerim olurr.Bugün Cuma ve ben hemen ikinci bölümü sizlerle buluşturuyorum.Her bölüme ayrı ayrı müzik koymak istiyorum ama aklıma pek gelmiyor.Sizlerde yorumlarda fikir verirseniz çook mutlu olurum.
İyi okumalar🌙••
{Mavi Gri-Altüst Olmuşum}
2.BÖLÜM-ATEŞİN KUYUSU
"O ateş şimdi heryeri yakıyor."
~~
22 Eylül 2023...Almin~
Bittim, yoruldum ama hâlâ yaşıyorum.
Belkide ölüyüm ama bunu bilmiyorum.Yazıyordu okuduğum şiir kitabında.Kulaklığımda çalan hafif müzik ruhumu işlerken, parmaklarım kendimi bulduğum satırlarda geziniyordu.Ne çok anlatıyordu beni...
Bittim,yoruldum ama hâlâ yaşıyorum.
Belkide ölüyüm ama bunu bilmiyorum."Yaşayan bir ölü"dudaklarım sessiz kelimeleri dökerken, kulaklığımı çıkardım.Hale'den yine birçok mesaj vardı.Yatağıma uzandığımda, mesajları sırayla okudum.
-
H:"Yine kaptırdın galiba şu şiirlere kendini.""Kızım okul sensiz çok sıkıcı!"
"Selim sürekli seni bana sorup duruyor, canımı sıkmaya başladı."
"Biraz daha zorlarsa,senin tüm haltlarını biliyor o serseri, diyeceğim."
"Kime anlatıyorum ki, telefonu yine uçak moduna almışsın, ulaşamıyorum!"
Parmaklarım klavyede gezindi.
Ben:"Sakin ol biraz,ve sakın öyle birşey deme!"
Hemen cevap geldi.
"Kızım senin grurun yok mu?Niye bu bildiklerini saklıyorsun ki?"
"Gurursuz olsam şuanda onunla konuşmaya devam ederim."
"Ayrıl o zaman."
"Planım var sen merak etme."
Telefonu kapatıp, kollarımı iki yana uzattım.
Hiçbir zaman Selim'in pisliklerini bilmeyecek kadar saf olmadım.Onunla ayrılmakta beni üzecek son şey bile değil.Şuan ayrılırsam beni aldattığı o kızında ortada kalacağı günler uzak değil.Biraz bekliyecektim.Zamanı geldiğinde ise hem o kızı hemde kendimi kurtaracaktım o Selimden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞİN KIZIL RENGİ
ChickLit"Sence neden bu zamana kadar ihbar edilmedi,"dedi beni düşünmeye zorlarken. "Belki de tehtid edildi!" Güldü. "Tehtit mi?Başka kaçarın yokmuydu?" "Şimdi seni ihbar edeceğim,"dedim hızlı nefesler alırken."Kız kaçırmak bunun en büyük nedeni!" "Kollarım...