ROZDIAŁ 1: ZDRADA
Chloé Bourgeois jest na pierwszy rzut oka zwykłą 17-latką mieszkającą w Paryżu. Gdy pozna się ją bliżej okazuje się że wcale taka zwyczajna nie jest. Jest córką burmistrza Paryża, André Bourgeois, oraz Audrey Bourgeois, zwanej przez światową prasę jako Królowa Stylu. Jest także zapatrzoną w siebie, arogancką, wykorzystującą innych jędzą. Jest pozbawioną empatii i wszelkich uczuć, poza zazdrością i złością, osobą. Która oprócz Sabriny swojej niby przyjaciółki, choć bardziej pasuje określenie służącej, nie ma żadnych bliskich jej osób. Aha, ma jeszcze siostrę Zoé Lee, którą traktuje jednak z wyższością i pogardą. Na pierwszy rzut oka zdaje się być osobą gorszą od samego władcy ciem. Jednak ta historia nie jest o tym jak złą osobą jest Chloé. Wręcz przeciwnie, jest to opowieść o tym, jak skomplikowana jest ludzka psychika.
Żeby zrozumieć Chloé trzeba cofnąć się o 17 lat wstecz. Tuż po narodzinach dziewczyny jej matka, Audrey, zostawiła ją u ojca i wyjechała do Nowego Jorku. Uznała że rodzina tylko ją ogranicza, więc jej nie potrzebuje. Tym samym Chloé została bez matki, na szczęście miała jeszcze ojca. André był wtedy wschodzącym politykiem, więc nie miał zbyt wiele czasu dla swej jedynaczki. Uznał jednak że będzie w stanie jej to wynagrodzić, i za pomocą swoich pieniędzy i wpływów nie tylko zapewnił jej najlepsze możliwe opiekunki, ale także spełniał wszystkie jej zachcianki. Nie zauważył jednak, że chcąc pomóc swej córce, tak naprawdę jej szkodził. Rozpieszczana i samotna Chloé powoli stawała się tą osobą którą znamy dzisiaj. Z miłej i pomocnej dziewczynki zamieniała się w zimną zołzę jak jej matka. Á propos matki. Ważnym momentem w życiu małej Chloé były wizyty u rodziny Agrestów. Jej ojciec postanowił wykorzystać znajomość z wschodzącą gwiazdą paryskiej mody, Gabrielem Agreste, by zyskać w oczach zakochanych przecież w modzie Paryżan. W międzyczasie Chloé spędzała czas z Adrienem, synem Gabriela, oraz z jego matką Emilie. Zostali przyjaciółmi, spotykając się bardzo często. Aż do dnia w którym w niewyjaśnionych okolicznościach Emilie zmarła. Podobno na jakąś rzadką chorobę. Skutkiem tego było to że Gabriel odciął się od świata zewnętrznego, a jego syn stracił kontakt z osobami spoza jego rezydencji. Tak oto Chloé straciła swego jedynego przyjaciela.
Dla 7-latki która całe swoje dotychczasowe życie spędziła bez matki, widok kochającej się rodziny jak ta Agrestów był istnym fenomenem. Wtedy też po raz pierwszy w życiu zainteresowała się własną matką. Do tamtej pory wiedziała tylko że ta wyjechała tuż po narodzinach córki. Teraz jednak ojciec wyjawił jej większość szczegółów i faktów. Na własne nieszczęście jak się później okazało. Jako że Audrey Bourgeois jest sławną projektantką mody, w internecie jest mnóstwo nagrań pokazujących jej sposób bycia, jej zachowanie, i to jak gardzi innymi ludźmi. Początkowo był to dla dziewczyny szok, ale szybko doszła do wniosku że już wie dlaczego matka ją zostawiła. Były różne jak ogień i woda. Chloé była pomocna i miła, Audrey była chamska i samolubna. Wtedy stwierdziła że dla miłości matki jest gotowa się zmienić. Analizowała każdą jej wypowiedź, każde wystąpienie, wszystko. A potem zaczęła ją naśladować. I niestety okazała sie w tym wybitna. Niestety nikogo przy niej nie było by to powstrzymać. Tak powstał potwór znany jako Chloé Bourgeois. A powstał z potrzeby miłości której nigdy nie miała.
W szkole, w której Chloé była początkowo bardzo popularna, nagle stała się, zasłużenie zresztą, wrogiem wszystkich dookoła. A idąc w naśladowaniu swojej matki do absurdu, zaczęła szczególnie prześladować Marinette Dupain-Cheng. Powód? Bardzo popularne było nagranie w którym Audrey beszta bez opamiętania swojego prywatnego piekarza. A Marinette była córką piekarzy. Wystarczająco by dalej pogłębiać się w naśladownictwie matki, z nadzieją że kiedyś zwróci jej uwagę, i zyska jej uznanie i miłość. Innymi po prostu otwarcie gardziła. Jedyną osobą która żyła z Chloé w miarę znośnych relacjach była Sabrina. A mając na myśli znośnych, miałem na myśli takie w których Chloé traktuje ją jak służącą. Oczywiście była to następna naleciałość od Audrey, jako że ona też miała swoją wierną asystentkę.
CZYTASZ
Zdrada i Odkupienie
FanfictionZawiedziony tym co wydarzyło się w 4 i 5 sezonie Miraculum, postanowiłem napisać własną wersję tego, co mogłoby się wydarzyć po sezonie 3. W głównej roli, obok Biedronki i Czarnego Kota, Chloé Bourgeois, której postać w dwóch wyżej wymienionych sez...