Felix sabah uyandığında ikisininde üstünün çırıl çıplak olduğunu gördü gerçekten çok utanmıştı.Hemen üstüne bir şeyler geçirip odadan çıktı HyunJin ise hâlâ uykudaydı.
Mutfağa indi karnı çok acıkmıştı buradaki malzemelerle ne yapılabilir? diye düşünüyordu.
Daha sonra aklına instagramda takip ettiği yemek sayfası geldi hemen telefonu eline aldı
Ve kahvaltı için neler yapılabilir araştırdı.En sonunda güzel bir tarif buldu ve yapmaya başladı.Tabi yapabildiği kadar yemek pişerken dün gece aklına geldi birden çok fazla utanıyordu nasıl bakacaktı Hyunjin'in yüzüne derken birden arkadan iki çift kol Felix'in belini kavradı ve boynuna doğru yol aldı.Felix ani bir korkuyla arkasını döndü bu Hyunjindi.
Felix
Hyunjin! Beni ne kadar korkuttun farkında mısın ödüm koptu
Hyunjin
Hadi ama sadece ufak bir sarılmaydı:)
Felix
Tamam tamam onu bunu boşverde sen neden çıplaksın?
Felix bir yandan bunu derken gözlerini kapatıyordu.
Hyunjin
Bilmem? Sanırım geceden çıplak kalmışım ve çok üşümüşüm ve gözlerini kapatmana gerek yok dün gece her şeye şait oldun zaten güzelim;)
Felix bunu duyar duymaz
Felix
Yaaa hatırlatma şu lanet geceyi ben yapmak istemedim ama eve gelir gelmez kucakladın yahu!
Hyunjin bunu duyunca güldü
Hyunjin
Tamam tamam sakin ol yemek pişince haber ver olur mu?
Dedi ve Felixin dudağına bir buse kondurdu.
Hyunjin gittiğinde Felix
Felix
Sanırım bununla başım büyük belada dedi ve ufak bir şekilde güldü.
Sonunda yemek pişmişti Felix'in yemek hakkında olan kötü düşüncelerine rağmen yemek leziz gözüküyordu.
Hyunjin merdivenlerden iniyordu
Felix
Şükür üstüne bir şey giymişsin eğer giymeseydin şuracıkta kusu verirdim.
Hyunjin
Lütfen sakın ha
Dedi ve ikiside gülmeye başladı
Hyunjin
Neyse hadi soğutmadan yemeği yiyelim.
İkiside yemek sofrasına oturdular aralarında bir sohbet gerçekleşti.
Hyunjin
Bir hamilelik testi yaparsın artık ha o geceden sonra?
Felix
Hamilelik mi? Ben çocuk kelimesini görmemiş saymıştım
Hyunjin
Ahh hadi ama Felix hamile olacağın kesin o gecede içine boşaldım çünkü
Felix tam cevap verecekken birden öğürdü ve hemen lavaboya koşup kapıyı kilitledi.
Felix
Hass sktir neler oluyor?
Hyunjin korkuyla Felix'in peşinden koştu.
Felix ise sürekli kusuyordu birden bire nasıl olduğunu anlamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULLY'S LOVE
FanfictionOy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen yazmak için çok emek sarf ediyorum💖