Bully's Love

260 12 4
                                    

Lee Felix 22 yaşında üniversite öğrencisi gençti yaşadığı bazı problemlerden dolayı zengin ailesiyle başka bir şehire taşınmışlardı. Felix bir yandan taşındığı için mutlu bir yandan da üzgündü çünkü çocukluğu o şehirde geçmişti fakat burada da mutlu olacağına emindi.Felix'in ailesinin bir şirketi vardı bu şirket bayağı bilinen ve işleri yolunda giden bir şirketti Felix bu durumdan avantajlıydı.

Gün geçmeden Felix başka bir üniversiteye kaydını yaptırdı.Ve sonunda okula başladığı gün okulun kapısının önünde derin bir nefes aldı ve "Hey Felix sakin olmalısın! Herkesle iyi anlaşacaksın" dedi ve okulun kapsından adım attı herkes ona ters ters bakıyordu çünkü daha yeni gelmişti Felix biraz irkile irkile birazda utançla okuldan içeri girdi.Biraz aramanın ardından sınıfını buldu içeriye girdiğinde herkes birden ona baktı Felix bozuntuya vermeden önüne gelen her hangi bir sıraya oturdu.Birden bire sınıfa 3 yakışıklı ve çete erkekler girdi bunların lideri Hwang Hyunjin zorba bir çocuktu ama oda zengindi ailesi onu fazla şımarttıği için zorbalık yapıyor 2. İse Bangchan ve Changbin bu ikilinin de olağan üstü kasları dikkatleri üstüne çekiyordu ama Felix liderleri Hwang Hyunjin den fazlasıyla etkilenmişti ve içinden "Tanrım bu çocuk halis midir? " dedi...

Felix tam dalmış ve bunları düşünürken 3 zorba gençler Felixin yanına geldi ve liderleri konuştu "Hey sen buralarda yeni misin? " Felix titreyen sesiyle "E-evet" diyerek cevap verdi Hyunjin "Hayırlı olsun yeni zorban benim bana bak benim dediğim her şeyi yapmak zorundasın ha olur da yapmazsan olacaklardan ben sorumlu değilim ona göre" diyerek elindeki lolipopu ağzına aldı ve Felixse göz kirpatak çetesiyle bir sıraya oturdu. Felix duyduklarına inanamamıştı sesli bir şekilde yutkundu artık bir zorbası vardı ve başı dertteydi.

Hyunjin den

Tanrım bu çocuk tam bir felaket!

Felix ise ders boyu sadece Hyunjini düşündü onun Gözlerini,saçlarını,yüzünü ama o Felix'in zorbasıydı onu nasıl sevebilirdi ki?

Sonunda teneffüs zili çaldı Felix tam sırasından kalkmış kantine inecekken çete lideri hyunjin onun önünü kesti

"Nereye gidiyorsun? "

Felix korkmuş sesiyle

"K-K-kantine"

Hyunjin dalga geçerek

"hahahha çocuklar eziğe bakın KaNtiNe giDiyOrmUş hadi ya kekeme misin oğlum sen?" diyerek bir kahkaha kopardı sınıftaki herkes ona güldü Felix hem üzülmüş hemde kalbi kırılmıştı bu Hyunjin konuşmaya devam etti "Her neyse kantine gidiyorsan bana da bir kahve al ve parasını sen öde çabuk köle!" dedi

Felix ise

"Ama sana kahve alabilecek kadar yanıma para almadım" dedi

Hyunjin ise

"Umurum da mı? Ne diyorsam onu yap!" Diyerek Felixe bağırdı

Felix gözleri dolu bir şekilde sınıftan çıktı ve hemen kantine indi hızlıca kahveyi aldı ve Hyunjine getirdi kahveyi tam hyunjine verecekken bir kazayla kahve zorbanın üstüne döküldü

Felix içinden

"Hay aksi! Şimdi sıçtım! "

Hyunjin Felixse bağırarak

BULLY'S LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin