BULLY'S LOVE (PT 5)

51 1 13
                                    

Felix ise Hyunjinden ayrı kalmanın zorluğu ile başa çıkmaya çalışıyordu o anki sinir ile ağzından çıkanları kulakları duymamıştı pişmandı ama Hyunjin daha doğmamış çocuklarının ölümünü göze almıştı onu affetmesi zor olacaktı.Fakat daha bilmiyordu ki Hyunjin onu düşünüyor muydu?

Felix canı sıkkın bir şekilde yatakta uzanıyordu sevdiği adamdan boşanacak olmanın acısını hissediyordu.

Bunun acısını sindirmek ve kendisiyle baş başa kalmak için annelerinin evinin yakınlarında olan ormanlık alanda yürüyüş yapmak istedi temiz hava vücudunu rahatlatacaktı.

Hemen montunu alıp dışarı çıktı temiz havayı bir güzel içine çekti ve ormanlık alana doğru yürümeye başladi.

Bu alanda kuş cıvıltıları,ferah hava vs.  Herşey vardı.Artık çok yorulmuştu ve bir ağacın altına çökmüştü.

Korumalar ise uzaktan Felixi izliyordu her an tetiktelerdi.

Felix gözlerini kapattı ağacın altında biraz şekerleme yapmak istiyordu.

Tam da o sırada korumalar Felixin kollarından ve ayaklarından tutarak arabaya doğru götürdüler.

Arabaya bindirip kapıyı kilitlediler ve Felixin ağzını bantladılar.

Felix neler olduğunu anlamamıştı bir mafya çetesi onu kaçırıyor muydu anlamamıştı ama çok korkuyordu.

Araba birden durdu Felix dışarı baktığında burası burası Hyunjinin eviydi kaçmak için zorlasada başaramadı.Arabadan indiklerinde Hyunjin kapının önünde Felixe bakıyordu.Felix Hyunjini fark ettiğinde ona baka kaldı resmen ona bunu yaptiği için ona kin kusuyordu.

Korumalar Felixi kapının önüne getirdiler.

Buyrun Efendim

Tamam sağol

Felixi kolundan sıkarak tutup evin içine fırlattı.Ve Felix yere şiddetle düştü

Sonunda tekrar benimlesin Lee Felix:)

Felix konuşmaya çalışıyordu fakat ağzı bantlıydı.

Beni terk etmenin bu kadar kolay olmayacağını sana söylememiştim sanırım ha? :)

Felix bir şey söyleyecekmiş gibi çırpınıyordu

Bir şey mi diyeceksin?

Felix sulu gözleriyle evet anlamında başını salladı.

Hyunjin bantı Felixin ağzından çıkardı

Felix ağlayarak

BANA BUNU NEDEN YAPIYORSUN!

Hmm ağlaman hoşuma gitmedi de değil bilmem neden yapıyorum ki acaba?

ŞU SAÇMA BULMACALARINI KES ARTIK SANA SORU SORUYORUM

Hyunjin Felixin üstüne doğru yürüyerek

Sen benim karımdın ve hâlâda öylesin ve olacaksın benden kaçamazsın ben senin kocanım.

ARTIK DEĞİLSİN BIRAK BENİ BURDAN KAÇTIĞIMDA İLK YAPACAĞIM ŞEY POLİSİ ARAMAK OLACAK!

Kaçabileceğini mi sanıyorsun ha? HAHAHHAAHH

Felix hızla cebinde olan telefonu çıkardı ve Polis numarasını tuşladı Hyunjin bunu fark ettiğinde telefonu elinden alıp telefonu hızla yere çaktı telefon param parça olmuştu.

Daha sonra Felixi kollarından tutup zorla kimsenin yerini bilmediği işkence odasına götürdü.

Felix evdeki bu gizli odayı ilk defa görmüştü içerde

BULLY'S LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin