1.BÖLÜM.

144 10 1
                                    

Sıçtım
Sıçtım
Sıçtım
Sıçtım....

Koş Alev koş bunlar seni tutarsa öldürmekten beter ederler koşşşşş..

Koşmaktan bacaklarım nerdeyse kopacak ama bunlar pes etmek nedir bilmiyorlar. Tabi salaklık bende ne diye gündüz vakti hırsızlık yapmaya çalışırsın ki...

E salaksın...

"ÇABUK GEL BURAYA SENİ SÜRTÜK!!!"

Sürtuk senin babandır...

Arkamdan gelen iki çam yarması herif haylağa bağıra bağıra peşimden gelmeye devam ediyordu.

Ne var yani bı 45 liranın çaldıysam...

Artık sıfır tüketim koşacak gücüm kalmayınca köşeyi dönüp sırtımı duvara yasladım. Bı süre Nefesimi düzene sokmaya çalıştım.

Kafamı çevirip baktığımda ikisinde köşeyi dönmüşlerdi.

"Hay ben sizin.."

Var gücümle daha hızlı koşmaya başladığımda birden bire kolumdan tutulup ara sokağa çekildim. Bagiracagim sırada ağzımı kaptan iri el ve tanıdığım suratla resmen rahatlamıştım.

Az kalsın gidiyodum öteki dünyaya...

"Sessiz ol.." dedi sessizce. Kafamı sallayıp dediğini yaptım. Sokaktan ayak sesleri duyulmaya başladı.

Mert, beni ve kendisini biraz daha ara sokağa çekiştirdi.

"Nereye gitti bu oruspu?" Nefes nefse küfür eden parasını çaldığım herif sokağın ortasında durmuş etrafa bakınıyordu.

O kansız bana oruspu mu dedi??!!!

Tam bu kansızın üstüne atlayacağım sırada Mert kolumu sıktı ve hareket etmemi engelledi. Çatık kaşlarla Merte döndüğümde onunda bana çatık kaşlarla baktığını gördüm.

Elini kaldırıp sus işareti yaptı ve sokağa döndü.

Sokakta ikinci bir ayak sesi geldiğinde bende sokağa baktım. Arkasında diyer çam yarması koşark arkadaşının yanına geldi.

"Abi..." nefse nefese kendini sokağın ortasına bıraktı kendini.

"Abi... bi-z niye bi k-kızın peşinden koşuyoruz" düzensiz nefeslerini arasında. "O oruspu paramı çaldı" dedi kansız herif.

Senin ben o ağzını....

"Ne kadar çaldı?" Dedi yerdeki arkadaşı. "45 TL" dedi yüzsüz gibi.

Yerde oturmuş adamın gözleri büyüdü, "Senin ben beynin.... lan biz iki saattir 45 lira için mi götümüzü yırtıyoruz LAN??" Diye bağırmaya başladı.

E adam haklı....

"Abi para paradır" dedi. Gözlerimi devirip tekra salak ikiliye baktım.
"Beynisiz yürü gidelim lan boku bokuna iki saat koşturduk" yerdeki adam kalkıp girdiği sokaktan tekrar geri döndü.

Öteki adam "Abi benim 45 lira ne olacak?" Dedi.

Salak.

Sokağı dönen adam sinirle arkasına dönüp "LAN BASLATMA 45 LİRANDAN YÜRÜ" diye bağırmaya başladı. Salak olan homurdana homurdana diğerinin peşinden gitti.

Mert elini ağzımdan çekip adamların gittiğini kontrol etti.

"Gittiler" dedi ve bana dönüp "cidden bunca tantanayı 45 lira içinmi çıkardın?" Dedi kaşlarını çatarak.

HIRSIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin