Povestea ei
Eliana Thorne
-Deci ai experiență în acest domeniu?
-Da, am fost profesor suplinitor, am cunoștințe din fiecare materie și tot odată experiență cu copii.
Încerc să îmi recapăt ritmul normal al respirație,e mai stresant decât aș fi crezut, nu știu ce a fost in capul meu când i-am acceptat propunerea Martei, dar iată-mă acum în fața faptului împlinit și să fiu al naibi dacă nu îmi simt deja sudoarea căzând-mi clăbuci pe șira spinări.
-Ne-a povestit ceva Marta despre trecutul tău ca și cadru didactic dar ceea ce vreau să te întreb, crezi că te vei descurca cu o Amina?
O întrebare simplă, da, pot face asta. Oare mă voi descurca? Trebuie sa fiu sinceră dacă vreau să lucrez aici, hai Eliana, aduți aminte ce știi despre familia Hilton, pe lângă faptul sunt la un pas de a se înrudi cu o familie înrudită familiei regale, sunt foarte axați pe discreție. Poți face asta.
-Vă asigur că voi da tot ce pot pentru a-mi face treaba așa cum trebuie.
Oare am dat răspunsul corect, o văd gânditoare, și deși nu este ducesa Mary, doamna Danya este la fel de impunătoare.
-Suntem dispuși sa vă acordăm o șansă, ce a-ți spune sa începeți de mâine dimineață, acum micuța domnișoară este cu mama sa.
Nu a fost așa de greu, dar nu poate fi atât de ușor.
Tremur din toate încheieturile, de 3 ore sunt acasă și încerc să îmi găsesc o garderobă pe măsura așteptărilor, poate că ar trebui să o sun pe Marta, să o întreb care este cea mai adecvată ținută la conac dar este ora cinei si știu că are mult de muncă.
Marta este cea mai minunată femeie, deși este trecută de vârsta a doua are o putere de muncă ca unei femei de treizeci, ea lucrează la conac ca și bucătar iar imediat ce a auzit de locul liber, mi-a dat de veste. Am renunțat la pedagogie în urmă cu patru ani când casa în care am crescut a fost asediată, cazul a rămas în aer, din lipsă de urme, nu stiu de ce cineva ar fi vrut să ne faca rău.
Mama mea era o simplă croitoreasă, care încerca din răsputeri sa își crească fetele după ce bărbatul iubit a părăsit-o fără urmă.
-Doamne, dă-mi putere. Spun când îmi simt lacrimile fierbinți inundând-mi chipul.
CITEȘTI
Legaturi primejdioase
Romance'"Iar atunci privirea mea dă peste cel mai frumos chip, uit de tata care este lângă mine probabil încă ceartându-mă de când am ajuns, uit de privirea cercetătoare a lui Halas, uit de tot ce mă înconjoară, atenția mea fiind doare spre femeia din fața...