Centimetru cu centimetru
Eliana Thorne
Îi simt mâinile pe pielea mea, îi simt mâinile mai calde ca oricând atunci când tricoul îmi dezvăluie o părticică a taliei, o părticică pe care Samuel are grijă să o acopere cu căldură. E greșit ce fac , e foarte greșit dar vreau ca el să îmi spele trupul, de mizerii ,știu că asta nu poate fi ceva de viitor dar vreau ca el să îmi curețe trupul de amărăciunea trecutului, cu riscut de a-mi răni inima, pentru că deja încep să tânjesc după atingerea lui.
Mărește ritmul sărutul, aducându-mă mai aproape de el, mă urc în poala lui adâncind mai mult sărutul, simțindu-l din plin, simt cu totul mâinile lui mângâindu-mi spatele, trăgându-mă mai aproape de el. Coboară din nou cu săruturi asupra gâtului meu și îl las să îmi dezmiardă pielea, fără a mă mai înlătura, ajunge la punctul meu G unde insistă puternic și nu mă mai feresc să îmi ascund plăcerea pentru că oricum mi-a scăpat de câteva ori, iar el a părut mai încântat.
Îi simt membrul din ce în ce mai întărit în timp ce coboară spre decolteu meu dar nu îl înlătură, doar mă torturează cu săruturi urcând din nou asupra guri mele ce îl întâmpină la fel de flămândă.
-Dacă vrei să mă opresc Eliana, doar spune-mi acum. Pentru că simt că nu voi mai pot să îți dau drumul mai târziu. Spune cu vocea răgușită după ce luăm o gură de aer pentru a ne trage sufletele înapoi în corpuri.
-Poate ar trebui să mergem la etaj. Îi spun punându-mi mâinile peste umeri lui și îl privesc în ochi.
Ochi lui sclipesc în momentul ăsta, pare că am spus cuvintele magice pentru că în secunda următoare ne ridicăm în picioare iar cât el încuie ușa eu o iau înainte pe scări ,am foarte mari emoții, nu am mai mers la întâlniri de ani de zile și de mai mult timp nu m-am mai culcat cu cineva, deși am primit oferte de întâlniri le-am refuzat, am amintiri urâte și mi-a fost frică să nu le amplific mai rău. Dar simt că Samuel mă va ajuta, mă va ajuta să retrăiesc momentul ca și unul plăcut, mă va face să mă simt fericită și cum se spune înfrângerea fricii este începutul vindecări.
Samuel mă ajunge din urmă când am urcat scările și mă întoarce cu fața spre el săltându-mă în brațele lui, în momentul ăsta râd, zâmbesc de fericire, o fericire datorată unui bărbat străin, bărbat fără cunoștiințe de trecutul meu, altfel atingerile lui ar fi fost reticente.
Intr-o secundă suntem în dormitorul meu, lumina este difuză iar îi pot recunoaște trăsăturile feței, zâmbetul de pe buze, buze că mă sărută la minute minute pline de poftă și dorințe.
Mă întinde pe pat și se urcă peste mine sprijinindu-se în mâini, mă sărută din nou dar e un sărut scurt, după care mă privește adânc în ochi.-Există vreo șansă să te răzgândești în următoarele secunde? Mă întreabă cu vocea răgușită.
-Poftim? Fața îi este la câțiva centimetri de mine și pot vedea intensitatea din privirea lui, poate se gândește că mă voi răzgândi imediat.
-Te întreb dacă te vei răzgândi pentru că nu ai idee în câte moduri vreau să te fac simți plăcere.
-Atunci arată-mi! Cu toți suntem buni când vine vorba de cuvinte.
Și cu asta l-am provocat pentru că imediat se năpustește asupra gâtului meu din care se delectează.
Zâmbesc și îmi simt inima ca la maraton când îmi ridică tricoul și mi-l scoate lăsându-mă doar în sutien în fața lui, înghite în sec și revine asupra mea, sărutându-mă în timp ce mâna lui îmi mângâie trupul dar evită zonele în care am cea mai mare nevoie să fiu atinsă. Îmi sărută gâtul, coborând spre puntea dintre sânii mei și până la stomac. Nu pot să îmi împiedic un geamăn plin de frustrare și extaz, e atât de bine deși încă nu a făcut nimic.
Îmi desprind și eu mâinile de lângă corp și prind de tricoul lui încercând să îl ridic în sus dar eșuez, sunt prea slabă și prinsă de moment ca să mai pot face ceva. Citindu-mi intenția, Samuel se desprinde de mine pentru a-și da tricoul jos, și Sfântă Margareta.
CITEȘTI
Legaturi primejdioase
Romance'"Iar atunci privirea mea dă peste cel mai frumos chip, uit de tata care este lângă mine probabil încă ceartându-mă de când am ajuns, uit de privirea cercetătoare a lui Halas, uit de tot ce mă înconjoară, atenția mea fiind doare spre femeia din fața...