Pentru unii un cal este o fiinta ca oricare alta dar pentru mine e totul.Cu toate ca pe vremuri i se spunea 'gloaba' si oamenii,in special taranii ,il tratau ca si pe o javra,este tot un suflet.Un suflet bland,duios,fara de care eu nu pot trai.
Aveam o varsta frageda cand am incalecat prima oara pe un cal.Un cal negru ca abanosul,care ma privea cu multa iubire.De atunci,in fiecare zi mergeam la grajduri pana am facut o optire de multa durata.De vreo 2-3 ani nu mai incalecasem si viata mea era mai..anosta..Dar,dupa acea oprire indelungata m-am hotarat sa-mi regasesc viata.Acum,merg mai mereu la grajduri,imi echipez calul si ies sa-l antrenez pentru campionate si concursuri.
Daca stam sa ne gandim,caii au iesit mai mereu biruitori in lupte.Romanii,Dacii,stramosii nostri pe ce imcalecau? De pe ce ieseau biruitori in lupte?Decii cai sunt si niste luptatori.Pentru mine,ei sunt si cele mai frumoase fiinte dar pentru unii sunt..ca orice animal..
Primul cal pe care l-am incalecat s-a numit Negrut.Cu ajutorul profesoarei m-am urcat si am avut un sentiment..nemaipomenit!L-am tinut strans de coama ca sa nu cad.Prima oara nici nu era echipat.Nu avea șa,frâu,nimic.Dar,din a doua lectie de echitatie deja era echipat si incepusem usor,usor sa invat trapul.Trapul este un fel de galop dar mai incet.Apoi,la varsta de 10-11 ani am invatat galop.Prima oara la voltija,apoi singura,dupa un anumit traseu.Nu am facut galop cu Negrut deoarece era prea batran.Acum,el este la un veterinar specializat.Am antrenat mai multi cai cum ar fii Debby,Mendoza,Tiganca,Vera,Janett de Jamaica si multi alti.
In concluzie,pentru mine calul este cea mai frumoasa creatura iar daca v-am stranit curiozitatea nu aveti decat sa incercati si voi sa incalecati pe un cal,si sa-l iubiti la fel de mult ca mine.