Jungkook: Dar voi de unde știți ?
Namjoon: Ne-a informat Yoongi ce vorbea prin telepatie cu Heoseok.
Jisoo: Wow, pot vorbi de la atâția kilometri ?Yoongi : Asta e interesant , da , cât timp se gândesc la acea persoană îi pot pătrunde în minte și de la mile distanță.
Heoseok: Interesant ,nu ?
Taehyung: Foarte !Cât timp ceilalți discutau despre telepatia vampirilor , Jungkook și Byeol se bucurau de copil , Jimin și De-Jin fiind și ei acolo.
De-Jin: Felicitări ! Vă urez numai fericire și împliniri mari ! Sigur veți fi niște părinți minunați !Jimin: Felicitări , mămico! Cum te simți, mai bine?
Byeol : Da , sunt bine acum ,mulțumesc !
Jungkook: Uite , voinicul lui tati ce frumos e , ca eomma a lui !
Byeol : Eu zic că e frumos ca appa !Cei doi încep să chicotească , bebelușul zâmbind .
Taehyung: Uite , zâmbește !
Jisoo: Ce frumos e !
Tocmai atunci bebelușul lui Jisoo incepe să miște , Minjun arătând cu mâna spre burtă.Când aceasta se apropie și își ridică tricoul de pijama ( ea nu se schimbase până acum , fetele voiau să fie mai lejere) Minjun își pune mâna, bebelușul din burtica punând și el , fiind vizibil că împinge .
Taehyung: Nu. Pot. Să. Cred.
Byeol : Oare chiar sunt suflete pereche ?
Jisoo/ Jungkook: Eu cred că da !
Toți încep să râdă , Minjun zâmbind iar, bebelușul din burtică mișcându-se și el bucuros .De-Jin și Jimin se uitau zâmbind . De-Jin când observă că Jimin zâmbea, îi șoptește amuzat .
De-Jin : Tu ști că zâmbești ?
Jimin: Ce fac eu ? spune și lasă zâmbetul josDe-Jin: Zâmbești !
Jimin: Woahh....chiar nu știu de ce , dar mă încălzește priveliștea ....chiar e frumos să vezi așa ceva ...
De-Jin: Te cred...Byeol : Jimin !
Jimin: D-da !
Byeol : Vrei să îl ți în brațe?
Jimin: E-eu ... să îl ți-in în bra-brațe !
Byeol : Da , până la urmă ești unchiul lui !„ Iubire , crezi că e o idee bună? "
„ Kook, indiferent ce a fost ,el va fi mereu parte din familie , ști asta ! "
„ Da....poate că ai dreptate ! "
Jungkook îi zâmbește lui Byeol , aceasta zâmbind și ea . Îi dă copilul lui Jimin , acestuia scăpându-i o lacrimă de fericire .
Jimin: Ce nepot frumos am ! Voi fi cel mai tare unchi !Taehyung: Yeaahhh , eu sunt ăla!
De-Jin : Suntem toți trei !
Yoongi/Heoseok: Toți cinci *tuse*
Byeol : Sunt sigură că veți fi cei mai tari !
Namjoon : Doamne dar ce seamănă cu tine!Byeol : Da și la comportament sigur cu tatăl său! spune și începe să râdă
Acea atmosferă era una din cele mai frumoase de până acum .Perspectiva Byeol
Au trecut trei zile de când am născut , mă simt mult mai bine . Acum sunt în grădină, cu Minjun în brațe, stau pe leagăn. Jungkook are treabă cu regatul.
Jisoo e cu mine , planificăm detaliile și rochia pentru încoronate . Avea să aibă loc peste două zile . Appa a spus că vrea să îl încoroneze mai repede , deoarece împlinise deja vârsta potrivită, iar el voia să scape .
Sincer mă bufnise râsul când l-am auzit , eomma râzând și ea . Pe de altă parte îi cred , acum pot sta liniștiți și nimeni nu îi va mai deranja . Cât timp vorbeam cu Jisoo , Minjun începe să plângă.
Eu: Șhhh.....șhhhhh....gata puiule , este eomma aici ,gata,gata ...
Jisoo: Ști ce e amuzat ?
Eu: Ce ?
Jisoo: Că și eu voi naște peste o lună!
CITEȘTI
Nu mă lăsa || JJK ||
Fiksi RemajaByeol , prințesa Ținutului Soarelui este forțată să se căsătorească cu Park Jimin , regele Ținutului Stelelor . Dar ce aceasta nu știa e că este promisă și este sufletul pereche al lui Jeon Jungkook, regele Ținutului Lunii . Oare vor ajunge aceștia...