5 ── Tadın başımı döndürüyor.

745 48 79
                                    

selam kızlaarrr

birazcık (🤠) geç kalmış
olabilirim kusura bakmayıınn

okul nasıl gidiyor bakalım?

umarım biraz da olsa iyidir çünkü ben
yks yüzünden çıldırmak üzereyim de

yorum bırakmayı unutmayın lütfen 💗

──

Şu an hissettiğim duyguyu nasıl tanımlayacağımı bilmiyordum.

Daha önce yaşamadığım bir türdendi, heyecan değildi ama sakinlik olmadığı da kesindi. Sanki her geçen saniye daha çok büyüyor ve yerimde duramayacak hâle gelmemi sağlıyordu, açıklayamazdım. Benim hissettiğim duygular hep monotondu ve bu durum alışılmadıktı.

Yine de her zamanki gibiydim işte, duygularımı dışarıdan bakan birine asla belli etmiyordum. Bu kişi en yakın arkadaşım olsa bile. Bildiği için bir saat kadar önce evime gelmişti, şu an ise benim hazırlanmamı izliyordu.

"Sevişeceksiniz yani?"

Yüz ifademi bozmadan aynadan kendime bakmaya devam ettim, yeterince güzel görünüyordum. Sabahtan beri bunun için uğraşıyordum ve değmişti de, her zamankinden daha çekiciydim. "Kızgınlıkta olduğuna göre? Sence başka bir şansımız var mı?"

"O da doğru aslında." Yanıma yaklaşarak arkamda durduğunda o da beni taklit ederek vücudumu yavaş yavaş süzdü, yüzünde beğendiğini gösteren bir gülüş vardı. Bu ifadesi egomu okşarken bordo ruj sürdüğüm dudaklarımı ıslattım ve bakışlarımızın aynadan birleşmesini sağladım.

"Taehyung, ben bile sana yükseldiysem alfayı düşünemiyorum, seni direkt yatağa atar sanırım."

"Bana herkes yükselir Lisa, listede sadece sen ve Jungkook yoksunuz." Haklı olduğumu bildiği için başını salladı. Alışkındım böyle durumlara, bunu artık siz de biliyordunuz. Siyah mini elbisemi biraz daha üste çekiştirdikten sonra düzleştirdiğim saçlarımı son kez ellerimle düzelttim ve arkamı dönerek Lisa ile göz göze geldim.

"Çıkıyorum ben, bu kadar beklettiğim yeter bence." Evet, hemen gitmek istemediğim için biraz beklemiştim. Sonuçta kendimi hemen sunacak değildim, o bunun tam tersini yaparak bana hemen yardım etmiş olsa bile bunu yapmazdım. Daha önce kimsede de yapmamıştım zaten. Bir buçuk saat önce buluşmak için sözleşmiştik, o büyük ihtimalle şu an yatağında terli bir şekilde yatıyordu ve ben onu beklettiğim için pişman falan değildim.

Aksine, her geçen saniye daha ateşli olacağını düşünüyordum.

"Git hadi, bayılmamaya çalış." Lisa'nın hiç komik olmayan şakasıyla birlikte ona en donuk bakışlarımdan birini attığımda onun da gülüşü yavaş yavaş soldu ve göz devirerek kapıyı gösterdi. Ben de daha fazla beklemeden büyük bir öz güven eşliğinde odadan dışarı çıktım, çıkmadan önce Lisa'ya öpücük atmayı da unutmadım tabii.

En son anlattığı kızla hâlâ flörtlerdi, açıkçası bu duruma şaşırmıştım çünkü Lisa ilk defa bir kızla bu kadar uzun süre flört kalmıştı, ancak aralarındaki ilişki yavaş yavaş ciddileştiği için bu duruma diyebileceğim bir şey yoktu. Lisa'nın mutluluğu çok önemliydi benim için.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

sassy.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin