Intr-un oras misterios, vazut de cativa bieti turisti ce treceau pe langa podul straniu, ce despartea "Satul Parasit" de restul orasului,
se intamplau multe fenomene inexplicabile, ce inspaimantau toti calatorii, pana intr-o zi......
Un calator pe nume Smith a pornit in cautarea fetitei sale de numai 6 ani, ce disparuse in urma cu 2 ore...
El credea ca, motivul disparitiei sale, ar fi vizita "Satului Parasit", impreuna cu ceilalti colegi de munca.
Smith este arhitect si om de stiinta. De aceea a plecat cu colegii sai.... In cautarea fantomei ce bantuia satul.
-Joanna! Joanna! striga disperat tatal fetitei.
Deodata se aude un fosnait din spate.... Smith intoarce capul, observa ca nu este nimic acolo, dar, cand priveste inainte spre drumul lui, observa o silueta alba, cu parul negru, precum un carbune, intins peste fata sa transparenta.
-Tu, tu esti, fantoma ce mi-a rapit fetita? intreaba Smith, aproape paralizat...
-Printre suvitele negre de par ale fantomei apare un ranjet malefic!
-Ben, Albeeert! ii striga neajutorat Smith, pe colegii sai.
-Nu te mai obosi, Smith, colegii tai nu te aud!! spune fantoma, cu acelasi zambet malefic... Daca vrei sa-ti mai vezi amicii, dute la cabana Jay, pe strd. Miltford 365
Si asa a si facut. Smith, obosit, gafaind, ajunse la cabana, ce avea usa descuiata, si se intinse pe pat.
A simtit un miros ciudat, ce venea de sub pat. Infricosat, coboara capul si priveste sub plapuma prafuita. Cu ochii in lacrimi si cu o mana alba, cu gheare pline de sange sta fetita sa, Joanna. Smith arunca plapuma si incearca sa isi traga fetita afara. Dar acele gheare o tineau strans. In cele din urma, apare fantoma, ce are in mana trupurile neinsufletite(asta credeau Smith si Joanna) ale colegilor lui Smith.
-Tu, sau ea, Smith! Alege!
Smith nu sta nici o secunda pe ganduri si spune:
-Ia-ma pe mine, spune Smith, cu ochii in lacrimi! In fata lui, plangand in hohote, sta fetita sa, in genunchi.
-Cred ca ceea ce voi spune acum, ma va costa viata pe care nu o mai am.... PLECATI! PLECATI DE AICI IMEDIAT!
Stiu cum e sa fii om, sa ai o viata, si eu am fost ca voi... Eu chiar nu sunt rea, JUR! La varsta ta, Joanna, eu mi-am pierdut tatal, deoarece a fost in aceiasi situatie ca si voi doi.... Aceeasi fantoma m-a omorat si pe mine, peste 10 ani... Acum ca sa se razbune pe cei care mai calca in acest satulet, ma trimite pe mine sa.i omor...
Plecati departe, deoarece fantoma ce ne-a omorat pe mine si tatal meu va veni dupa voi, va va cauta, si va va omori. Nu mai pasiti in acest sat niciodata, si cand ajungeti acasa, prefaceti.va ca nimic nu s.a intamplat! Schimbati-va identitatile. Faceti orice e posibil! Cat despre colegii tai... Ii voi readuce eu la viata. Am vrut sa-mi pacalesc stapana(ce crede ca sunt rea) pentru a nu ma alunga din aceasta lume... Ei, amicii tai, acum sunt intr.un fel, in coma!
Vei primi un apel de la o persoana pe nume Mary, e asistenta la spital... Ea te va chema sa iti vezi prietenii!
-Iti multumesc din suflet! Sa plecam, Joanna!Sper ca v.a placut primul capitol al cartii! Lasati.mi parerile voastre in bara de comentarii!
Cookie
CITEȘTI
Povesti Horror
Horror"Intr-un oras misterios, vazut de cativa bieti turisti ce treceau pe langa podul straniu, ce despartea "Satul Parasit" de restul orasului, se intamplau multe fenomene inexplicabile, ce inspaimantau toti calatorii, pana intr-o zi......" Nu vreau sa...