Tom#2 opis 👇
Emilio i Bella postanowili wspólnie zaryzykować, a ich raczkujący związek zmierzył się już z pierwszą burzą, lecz była to zaledwie zapowiedź tego, jak bardzo przeznaczenie zamierza przetestować ich uczucia...
Z jednej strony dwa serca i nadzieja na szczęście, a z drugiej nieprzewidywalne niespodzianki losu, które nadciągają niczym huragan i zagrożą ich miłości. Intrygi, niebezpieczeństwo oraz sekrety uderzą w nich niczym złowieszcza trąba powietrzna siejąca spustoszenie.
Jak Bella przyjmie prawdę o mafijnym dziedzictwie Rossich? Co więcej, jak zazdrosna przyjaciółka zareaguje na fakt, że jej przyjaciel ponownie związał się z kobietą, która nie jest nią? Nie zapominajmy również o wrogach, których w mafii nie brakuje, oraz o tym, że Emilia czeka nieunikniona konfrontacja z siostrą, jak tylko ta wróci na Sycylię. A ma się jej z czego tłumaczyć...
Jednym słowem przed Rossim i Montreo wyboista droga, której z pewnością nie ułatwią ich impulsywne charaktery, a los bezpardonowo zweryfikuje, czy ich miłość była warta ryzyka, które podjęli.
Tom#3 opis 👇Bella brutalnie zderzyła się z mafijną rzeczywistością, lecz na tym nie koniec. Emilio ruszy ukochanej z pomocą, ale czy ich miłość wyjdzie zwycięsko ze starcia z bezlitosnym światem i nieodpuszczającymi niespodziankami losu, które czyhają na ich szczęście? Z pewnością będą potrzebować sporej dawki determinacji, by ocalić swoje uczucie.
Czy wśród tego chaosu Belli uda się odnaleźć w półświatku, w którym jej ukochany żyje od urodzenia? A może to kontrowersyjne środowisko potrzebuje właśnie diabelskiego duetu Belli i Delii, by w końcu zrewidować swoje przestarzałe poglądy? Z pewnością będzie się działo, a oprócz wrogów również przeszłość upomni się o uwagę i zasieje niemały zamęt...
Rossi i Montreo będą musieli ponieść konsekwencje swoich wyborów, a także zawalczyć o siebie i udowodnić, że ich miłość jest warta każdego ryzyka.
CZYTASZ
Niespodzianki Przeznaczenia- Premiera 20.07
Romanceza cudowną okładkę dziękuję Patty Goodman ♥️ Dziękuję kochana ♥️😘 Książka będzie wydana i dostępny jest tylko prolog. Rozdziały bez korekty. Druga część serii Emilio Rossi- bezwzględny mafioso pełniący rolę capo, a do tego największy kobieciarz...