Biliyorsunuz Ebrar ve Vargas olimpiyatlardan sonra farklı ülke takımlarında oynamaya başlayacaklar. Fakat bu hikayede Türkiye'de oynamaya devam edecekler, önceden de dediğim gibi benim pek bu konulara ilgim yok o yüzden ikisini de istediğiniz takımda hayal edebilirsiniz. Hikayenin voleybol ile pek ilgisi olmayacak adından da anlayacağınız üzere.
Sınır: 30 oy ve yorum
*
ilkinaydın, handebaladin, abreusmelisavargas, edaerdem14, elifsahiin2, asenacar, berilkeskin ve 267.987 diğer kişi beğendi
yagmuracar: Son tatil pozu @berilkeskin
berilkeskin: knk bedelini ödiyceksin
yağmuracar: ne bedeli knk kxnlasjbfjlfbojb
rafetyener: uçsuz bucaksız çöl mü aq orası deniz nerde?
2740 yorumun tümünü gör
*
Ablamı tanıyordum, sabah saat 6'da kalkar koşusunu yapar. Eve geldiğinde duşun ardından bakım, kahvaltı falan sonra işe giderdi. Eve erken ya da geç döndüğünde genelde kitap okur ya da benim ona zorla izlettiğim gençlik dizilerine bakardı. Bunları niye mi anlatıyorum? Ablamın telefon alma amacı muhtemelen yurt dışında ki ortakları ile görüşmekti, ben hayatımda ablamın bu kadar çok telefona gömüldüğünü görmemiştim. Birisiyle konuştuğu belliydi fakat kiminle konuştuğunu da İspanyolca konuşmasından anlayamıyordum. Meraktan neredeyse çatlayacakken bana döndü gözleri.
"Sen kiminle konuşuyorsun öyle, hayır devamlı yaptığın bir şey olsa merak da etmem. Ortaklarıyla konuşuyor desem asla onlarla konuşurken bu kadar sırıtmazsın. Söyle bakalım benden gizlediğin bir şeyler mi var?" ani sorguma sadece gülerek tepki vermiş ve beni umursamadan gelen mesaja cevap vermişti.
"Buna inanamıyorum, kendine daha fazla dikkat etmelisin Vargas." ses kaydı sırasında duyduğum isim ile gözlerim ve ağzım aynı anda açılmış ve ablam hızla mesajı gönderip sohbeti kapatmıştı.
"Siktir! Abla sen Vargas ile- Ah bana bir şeyler oluyor." abartı tepkilerime göz devirdi.
"Abartma Yağmur, sadece arada konuşuyoruz ve arkadaşız. Hem ben sana niye yıllardır devam ettiğin düzenini sırf voleybol maçlarını izlemek için bozduğunu soruyor muyum?" gözlerim tekrar büyürken parmağımı tehditle ona doğru salladım.
"Asla ama asla ima ettiğin gibi bir şey yok. Beril yanımda devamlı voleyboldan bahsettiği için merakımdan izledim ben o maçları. Hem sende benimle beraber izledin be!" külahıma anlat sen bunları bakışı attığında gözlerimi devirip sehpaya bıraktığım kolamı geri elime aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
{voleybol?} Yağmur & Ebrar Karakurt | gxg
FanficHangimiz hayatta şunu asla yapmam, bu duruma düşmem, ben onun gibi değilim diyen bir insan oldu? Ya da şöyle sormalıyım, kimler büyük konuşup sonunda o laflarını bir bir yedi? Tanıştırayım bu bahsettiğim kişi hiç şüphesiz ben Yağmur Acar. Oysa ki...