𝘀𝗽𝗲𝗰𝗶𝗮𝗹 𝗲𝗽𝗶𝘀𝗼𝗱𝗲 »𝘀𝗺𝘂𝘁

1.4K 63 46
                                    

smut baslangici var!!!

baslangic isareti »» ⚠︎

~

Jay'den

Bir kaç haftadır Heeseung ve Sunghoon işleri yüzünden o kadar yoğunlar ki ikisini de sadece gece görebiliyorum.

Aynı evde yaşayıp aynı yatakta yattığımız için beraber oluyoruz ama bu çok kısa sürüyor. O kısa zamanda da uyuduğumuz için gün içinde onları çok özlüyorum.

Öğlen oldu ve ben işlerimi bitirdiğim için salona geçmiştim. Çalışmıyordum aslında, evde paketleme tarzı şeyler yapıyordum. O da boş durmamak için. Yoksa zaten çokça param var. Yani paramız.

Her şeyimiz ortaktı neredeyse. Aynı evde yaşıyoruz zaten. Onlara bir çok kez çalışmalarına gerek olmadığını söyledim. Ama ikisi de çalıştıkları şirketlerin patronları olduktan sonra kendilerini rahatlatacaklarını söyleyerek beni geçiştiriyor. Bu çok üzüldüğüm bir durum... Yalnız kalıyorum.

Salona geçip koltuğa uzandım. Gözlerimi kapatmıştım ki kapı açılma sesi duydum. Ve tabii fısıldaşmalar da.

"Niye sessiz oluyoruz ki?"-Hee

"Yah! Sussana. Duyacak şimdi."-Hoon

"Görecek ya zaten Hoon. Neyi zorluyorsun güzelim."-Hee

"Ya of kes sesini."-Hoon

Hemen gözlerimi geri kapatıp beklemeye başladım. Adım sesleri ilk önce uzaktaydı, sonradan da yavaş yavaş yaklaştı. Evet, işte tam şu an izlendiğimi hissediyorum.

"Uyuyormuş işte bak."-Hoon

Sanırım şu an koltuğun yanına yere oturdu ve beni izliyor... Koltuk hafif aşağı eğildi çünkü.

Saçlarımda parmaklarını hissedince de gülümsememek için kendimi zor tuttum.

"Bebeğim benim. Güzelliğe bak Sunghoon... Sadece uyuyor."

Parmağın sahibi belli oldu, Heeseung.

"Eee uyuycak mı böyle."-Hoon

"Bırakalım bence uyusun. Biz de yatarız belki."-Hee

"Tch. Çekil."-Hoon

Heeseung'un parmakları uzaklaştığında Hoon'un parmakları yüzümde dolaşmaya başladı. Alnımı ve yanağımı öptü. Burnumun ucunu da öpünce gözlerimi açtım.

Anında bana gülümsedi ve dudağıma da bir öpücük kondurdu.

"Aslında hiç uyumuyordun değil mi?"-Hoon

Kafamı sallayıp gülümseyince ikisi de güldü.

Heeseung elini şortumun içinden sokup kalçamı sıktı.

"Demek bizi kandırdın ha."

Sunghoon da tişörtümün içinden elini sokunca içim bir hoş oldu.

"Yah. Ben daha yeni uyanmış bir insanım. Acıyın bana."

⚠︎

Dudaklarımı büzdüğümde Sunghoon hemen dudaklarıma yapıştı. Sert bir başlangıç yaptığı için canım acıdı ve inledim. Aynı anda Heeseung da bacaklarımın arasında ellerini gezdirdiği için inliyordum.

Sunghoon ile öpüşmeye devam ederken elimi saçlarına atıp çektim. Kendimden uzaklaştırınca nefes nefese konuştum.

"Seni üstümde istiyorum."

𝙤𝙗𝙨𝙚𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 | 𝗁𝖾𝖾𝗃𝖺𝗒𝗁𝗈𝗈𝗇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin