Συγνώμη που δεν ανεβάζω τελευταία δεν σας εχω ξεχάσει απλά δεν εχω πολυ χρονο (φροντιστήριο, σχέδιο, σχολείο, γκομενικά, μενταλ χελθ, φυσική, γκομενικά φίλων κλπ ξέρετε εσείς)
Kat's pov:
Δεν είχα δυο πρώτες ωρες σήμερα
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΑΣ ΕΙΔΟΠΟΗΣΑΝ.
ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΑΧ ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΔΥΟ ΠΡΩΤΕΣ ΩΡΕΣ!
Έλειπε η εκθεσου και αυτή που κάνει αρχαία
Πήγα και έφυγα
Έκανα την ίδια διαδρομή δυο φορέςΠΑΜΕ ΚΑΛΑ?
Ηρεμα ρωταω
Έπεσα πάνω στον Αρον ο οποιος έβγαινε εκνευρισμένος και με γκρέμισε
«ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ ΠΑΣ ΚΑΛΑ?!» Ρώτησα«Βάζω φωτιά στο σπίτι μου και ενώ καίγεται όλο το μονο που μένει είναι ψυχολογικά»
«ΕΒΑΛΕΣ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ?!» Ρώτησα σοκαρισμένη και έβγαλε το ακουστικό από το αφτι του
«Θα πρεπε» είπε και με κοίταξε ενθουσιασμένος «ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ?»
Διπολικούς άνθρωπος
«Τι έγινε?» Ρώτησα και ξανακατσουφιασε «Όλοι σε αυτό το σχολείο γαμιουνται... εκτός απο μένα»
Και εμένα
«Τι έπαθες άνθρωπε μου?»
«Πήρα μονοήμερη»
«Πάλι? Με ποιον πλακώθηκες?»
Με κοίταξε προσβεβλημένος «ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ?» Ρώτησε «Με τον Αλεξ της Τζάσμιν στα αποδυτήρια, το ορκίζομαι δεν φταιω εγω αυτός είπε κάτι κακό για εκείνη και τα πηρα»
«Αχα» ειπα «Έμαθα οτι θα της κανεις πάρτι εκπληξη»
«Θα έρθεις? Ωραια θα έρθεις» είπε «Τα λέμε»
«Που πας? Φεύγεις? Είναι μονο τριτη ώρα»
«Πρέπει να πάω να αγοράσω μια κιθάρα»
«Παίζεις κιθάρα?»
«Όχι εγω, η Τζάσμιν, βασικά δεν παίζει, έπαιζε αλλά της την πούλησαν όταν ήταν μικρή και... μεγάλη ιστορία δεν μπορώ να κάθομαι να εξηγώ»
Αυτό ήταν πολυ γλυκό ακόμα και για τον Αρον
«Άρα τη γουστάρεις?»«Τι μαλακιες λες μωρέ, είμαστε φιλοι, γιατί έχεις ακούσει καποιον να λέει το αντίθετο? Όπου και να το άκουσες είναι ψεματα»
«Φαντασου να την γούσταρες κιολας» απάντησα
«Καλά Σκασε, ο δικος σου είναι μέσα, δεν θα κάνει κοπανα» είπε
YOU ARE READING
Prom
RomanceΤι θα γίνει όταν η μικρή άβγαλτη απουσιολόγος αναγκαστεί να κάνει μια συμφωνία με το πιο διάσημο παιδί του σχολείου?