/Sabah 06:50/
(Uyanırsın yanında Aidan'ı görünce ilkilirsin hemen doğrulursun yavaş adımlarla odadan çıkarsın ve dış kapıya doğru ilerlersin kapıyı açmaya çalışırsın ama açamazsın arka taraftaki kapıyı denersin ve kapıyı açarsın tam dışarı çıkacakken biri kolları ile seni ahtapot gibi dolar)
A:Gah rahat bırak beni!
A:Sözünde dur Alexandra!
A:Asla!
A:Sözünde dur dedim yoksa bundan sonra olacaklardan ben sorumlu değilim!
(Bunu dedikten sonra debelenmeyi bırakırsın şu an güçsüz olduğun için hiç bir şey yapamazsın Aidan seni kolundan tutarak koltuğa oturtur daha sonra Victor'u yanına çağırır ve)
A:Benim işlerim var V gözün Alexandra'nın üzerinde olsun
V:Peki patron
(Aidan evden çıkar sen ise öyle oturmuş aval aval duvara bakıyorsundur)
/5 dakika sonra/
A:Pşt Victor
(Sana bakar)
V:?
A:Benimle mutfağa gelebilir misin boğazım kurudu anasını s/tim!
V:(Sana kısık gözlerle bakar)
A:Hadi ama senden git su getir demiyorum benimle gel diyorum!
V:İyi gel benimle
(Victor kolundan tutar ve mutfağa doğru gidersiniz sen suyu doldurup içersin)
A:Oh be dünya varmış şey sorcam sende Dark blue long varmı?
V:Ne yapıcaksin?
A:Yahu neredeyse 1 haftadır içmiyorum be adam Verde içime çekeyim!
(Bir tanesini çıkarır ve sana uzatır)
A:Çakmak?
V:Al
(Yakarsın ve içine çekersin)
A:Önden bayanlar değil mi koca adam?
(Sen önden gidersin arkandan Victor gelir hızla salonu göz gezdirirsin aklına bir fikir gelir)
A:Hey Victor hiç sevgilin oldu mu?
V:Niye soruyorsun sana ne bundan!
A:A a a a Yengen ile böylemi konuşuyorsun ne kadar yazık!
V:Gah bekarım tamam mı ee ne oldu bu bilgiyi öğrenince ne bok oldu?!
A:Bana bak bir daha uyarmam eğer bana bağırırsan sonun ölümle biter!
V:(kahkaha atar)Peki bayan bilmiş bunu nasıl becereceksin?
A:İşte orasını sen düşün
(Bir anda eve Lisa ve Luci girer Luci , Victor'u silah ile yaralar)
(L:Lisa) (l:Luci)
l:İyi misiniz Patron?!
A:Ben iyiyim sorduğun için sağol gidelim!
(İkisi arkandan gelir Luci seni arabaya bindirir tam o sırada)
A:Hey Luci şu mektubu Aidan'ın görebileceği yere koy lütfen
l:Emredersiniz
/5 dakika sonra/
(Çoktan yola çıkmıştık bu sefer yeni yerleşim yerimize doğru yol almıştık
3500 kişi içinde sadece 2500 kişi kalmıştı genede güçlüydük en sonunda mekana geldik Luci ve Lisa arkamdan gelirler kapıyı açtığım an da herkes ayağa kalkıp alkışlamaya başladılar sende elinle bir hareket yaparak alkışı bitirirsin)A:Herkese merhaba sevgili kardeşlerim en sonki olaydan ötürü 1000 tane kardeşimizi kaybettik onlar için ağlardım ama ağlamak yerine düştüğümüz yerden kalkıp sırtımızı dikleştirmemiz gerek İntikamımız acı olacak intikam soğuk bir yemektir!
(Herkes alkışlamaya başlar aralarında ıslık çalanı bile oldu en sonunda herkes yerine geçti sizde planınızı kurarsınız)
A:Evet kardeşlerim plan şu
~Lisa her zaman ki yerini alacak yani mekanın çatısında olacak bizlerde turan taktiğini uygulayacağız Luci ve diğer kardeşlerim her şekilde tetikte olun yakalanmamaya çalışın plana uyun onlara yalvarıp durun kalan arkadaşlar sizde o sırada arkalarına geçip hepsini acımadan öldürün!~
Y:Çok yaşa Patron
X: Emredersiniz efendim!
Luci ve Lisa: Emredersiniz patron
A: Çok fazla zaman kaybetmek iyi değildir!
/30 dakika sonra Bandidos karargâhın da/
A:Lan nasıl yok!
V:Patron gerçekten anlamadım bir anda Luci ve Lisa eve girdiler
A:Demek ki önceden planlanmış bir olay.
B:Patron sürpriz misafirlerimize merhaba de
(Luci ve diğerleri yerde elleri havada şekilde duruyorlardı)
A:Bak sen Hell Angels çetesinden misafirler aramızda görmekten mutluluk duydum ne işiniz var burada!
X:Patron..Patron bizi kendi çetesinden kovdu
l: Artık sizden biri olmak istiyoruz lütfen bizi aranıza kabul edin!
(Bandidos çetesi kahkahalara boğulur tam o sırada Hell Angels çetesi arkalarına geçerek hepsini acımadan öldürmeye başlar Aidan bir yere saklanır ve tetikte bekler tam o sırada Alexandra ve Lisa içeri girer)
A:Ah kan kokusu en sevdiğim kokulardan biri hepinizi tebrik ediyorum kardeşlerim biliyorum bu plan bazıları hoşnut bulmadı ama zafer bizim oldu her zaman öyle olacak!
(50 kişi seni alkışlar en sonunda Luci Aidan'ı bulur ve karşına getirir)
l:Patron aradığımız adam burda!
X:Pislik herif!
Y:Aptal!
Q:Geber ulan!
(Sigaranı bir kez daha içine çekersin ve yere atıp topuklunla söndürürsün)
A:Benden korktuğunu biliyorum aptal seni öldürmeyi çok isterdim ama önce kardeşimi bana getir!
A:Asla!
A:(Kahkaha atarsın)Bunu söyleyeceğini biliyordum
(elini şıklatırsin Luci , Victor'un belinde olan anahtarı getirir)
A:Seninle işim kalmadı Gallagher götürün şunu!
L:Patron!
(Lisa nefes nefese yanına gelir)
A:Ne oldu kardeşim
L:Patron Bandidos çetesi onların bir kaçı buraya doğru geliyor!
A:Biliyordum, götürün şu aptalı Luci ve Lisa siz benimle gelin
Hepsi:Emredersiniz!
(Aşağı inersiniz ve zindanlara doğru ilerlersiniz en sonunda kardeşini bulursun Finn'i zindandan çıkarırsın ve ona sarılırsın)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya çatışması
ActionMafya Babası olan Aidan Gallagher hapishaneden kaçıyor acaba neyin peşinde??