"ကဲဗိုက်ပြည့်အောင်လဲစားပြီးပြီ special အစီအစဉ်လေးစကြရအောင်လေ"
"ဘာလဲဟာနူးရဲ့တစ်ခြားငါ့မသိအောင်ဘာ suprise လုပ်ပြီးချက်ထားသေးလို့လဲဟင်"
" အိုး ခင်ဗျားလေးကမဝသေးဘူးလားကျုပ်ဒီလောက်တောင်ချက်ကျွေးထားတာကိုဘာထပ်စားချင်သေးလို့လဲ"
"အယ် မဟုတ်ပါဘူးဟာနူးရဲ့ ဘာများထပ်ချက်ထားသေးလဲလို့ပါ ပြောပါအုံးဘာspecialလေးလဲဟင်"
"အဲ့ဒါက ကျွန်တော်ခင်ဗျားလေးကို ပြုစုပေးမလို့ ကုတင်ပေါ်မှာလို့ပြောချင်တာ ဆိုလိုတာနားလည်ရဲ့လား"
"အယ် မရဘူး ပင်ပန်းနေပြီ မနက်ကလည်းတစ်ခါညကျတော့လည်းတစ်ခါဒီလိုဆိုကျွန်မကလေးတွေတစ်ကမ္ဘာလုံးလောက်မွေးရတော့မှာပဲ မရဘူးဟာနူး ဒီနေ့တော့နားလိုက်ပါတော့ဟာနော် ချစ်တယ်လေ"
"စိတ်ဆိုးတယ်သူများကဒီလောက်ဟင်းတွေအများကြီးချက်ကျွေးထားတာကိုတောင်မှပဲပြီးတော့ ညဘက်ပြန်တာနောက်ကျရင် အော်ငါ့မိန်းမများစိတ်ပူနေမလားဟဲတွေးတွေးပြီးတစ်ခြားသူနဲ့ဂျူတီချိန်တောင်လဲတခူးတကပြန်လာရတာ သူကတော့ဒါလေးတစ်ခုတောက် လက်မခံနိုင်ဘူး"
"ဟာနူးရယ်စိတ်မဆိုးပါနဲ့ ဟင်ချစ်စရာကောင်းတဲ့ငါ့ယောကျာ်းကလည်း"
"သိဘူးကွာလာခေါ်နဲ့သွား"
"ဟာနူးဒီနေ့ကစပြီးငါနင့်ကိုဘေဘီလို့ခေါ်ရမလား"
"ဘာပြောလိုက်တာ"
"ဘေဘီလိုခေါ်ရမလားလို့"
"သေချာလို့လားအနုအရွတွေဆိုကြိုက်ဘူးဆို"
"ဘယ်တုံးကမကြိုက်တာလဲ ဘေဘီကလည်း"
"ဘယ်လိုခေါ်လိုက်တာ"
"ဘေဘီ"
"ဘယ်လို😍"
"ဘေဘီလို့ဒါမှမဟုတ်ဒါလင်လို့ခေါ်ရင်ရောကြိုက်လား ဒါမှမဟုတ်"
စကားမဆုံးခင်မှာပဲသူမနှခမ်းကိုအလုံးအရင်းတိုင်းကိုက်ခဲနှမ်းရှိုက်လိုက်တော့သည် အပေါ်နှခမ်းလေးကိုလွှတိပေးကာအောက်နှလုံးလေးကိုပဲမတ်မောစွာဆက်နမ်းရှိုက်နေသေးသည်
ဒါကအိမ်ထောင်မှုဘဝလား
"ဘေဘီ လို့ဘေဘီကိုကိုယ်ပိုကြိုက်တယ်"
သူ မကိုစကားပြန်ပြောလိုက်ပြီးသူမကိုအိမ်ယာပေါ်သိုဖြည်းညင်းစွာတွန်းလိုက်သည်
"ဟာနူး ကြောက်တယ် မလုပ်ပါနဲ့နော်"
"ကိုယ်ညင်သာပါ့မယ်ချစ်လေးရယ် လက်ခံပေးပါနော်"
"ဟာနူး"
"လက်ခံပေးပါနော်လို့နော်"
"အင်းညင်သာပေးပါနော်ဘေဘီ"
"ဟုတ်ပါပြီဗျချစ်လေး"
သူမညအိပ်blouseလေးကိုညင်ညင်သာသာချွတ်ချလိုက်ပြီးသူမရဲ့လည်ပင်းလေးကိုဆက်ပြီးနမ်းရှိုက်သည်
ထို့နောက်
"ဒီဗိုက်လေးပူပူလေးဖြစ်ရင်အရမ်းကြည့်ကောင်းမှာပဲ"
"ဟာနူး မဟုတ်ပါဘူးဘေဘီ ကလေးအရမ်းလိုချင်လို့လား"
"လိုချင်တာပေါ့ကွာကိုယ့်ဘဝမှာ ချစ်လေးရယ် ကိုယ်တို့ကလေးလေးရယ်ဘယ်လောက်တောင်ပြည့်စုံလိုက်မလဲ"
စကားပြောရင်းသူမဗိုက်လေးကိုကိုက်လိုက်သည်
"အား!!ဘေဘီ"
"ကိုယ်တို့စလိုက်ကြရအောင်နော်"
"အင်း"
......................
"ချစ်လေးရေ ထတော့လေ ၆နာရီထိုးပြီထတော့မနက်စောစောစီးကိုယ်တို့လမ်းရှောက်ရအောင်လေနော်"
"ဘေဘီ အိပ်ပျော်တာတောင်မကြာသေးတာမထချင်ဘူး အိပ်ချင်သေးတယ် မနှိုးပါနဲ့ငိုလိုက်မှာ"
"ထပါကွာနေ့ခင်ကျမှပြန်အိပ်ပေါ့ထ ကိုယ်လေ ပေါင်မုန့်ညပ်ရေခဲမုန့်ဝယ်ကျွေးမယ်လို့ဆိုနော်ထတော့"
"အဲ့ဒါကစားကောင်းလား"
"အရမ်းစားကောင်းတာပေါ့သွားရအောင်လေလာမြန်မြန်သွားရအောင်"
🌄🌄🌄🌄🌄🌄
"ဘေဘီ လမ်းလျှောက်လို့မကောင်းဘူး"
"နာနေသေးလို့လား"
"အွန်းသိရဲ့သားနဲ့ ညင်သာမယ်ဆိုပြီးတော့လူကိုဘာမှန်းလဲမသိဘူး"
"ဟင်းသနားလိုက်တာချစ်လေးရယ်အာဘွား မွ !!ဒါနဲ့နာနေသေးတာကိုဘာလို့အိမ်မှာထဲကဘာလို့မပြောတာလဲ ဘယ်လိုလုပ်မလဲပင်ပန်းနေမှာပဲ"
"ရေခဲမုန့်စားချင်လို့"
"ရေခဲမုန့်ကအရေးကြီးလို့လား လာတက်ဒီပေါ်ကို"
သူမရှေ့ကိုထိုင်ချကာကုန်းပိုးရန်တက်ခိုင်းသောသူမကသူကိုတော်တော်လေးရင်ခုန်နေရတယ် ဒါပေမယ့်လည်းဒါကသူတာဝန်သူယူတာပဲလေ
"မွ💋💋"
"ချစ်လေးကအငိုက်ဖမ်းနမ်းလိုက်တယ်ပေါ့လေ"
"အင်း မွ !!!💋"
"ဒီကောင်မလေးအိမ်မြန်မြန်ပြန်ရတော့မှာပဲဒီပုံနဲ့"
"မလုပ်နဲ့နော်လူကသေတော့မယ်ဘာမှန်းလည်းမသိဘူးဘာမဆိုအဲ့ဟာပဲ နှာဘူးကြီး"
"ချစ်လေးကလည်း"
DU LIEST GERADE
Crush
Fantasyအချစ်ကိုကိုးကွယ်ပြီးဘယ်အရာကိုမှဂရုမစိုက်တက်တဲ့ကောင်မလေးကင်နာမီ သူမရဲ့ချစ်ရတဲ့crushဖြစ်သူမင်ဟာနူး၊အချိန်ကာလကူးပြောင်းသွားခဲ့ပြီးသူမရဲ့crushဖြစ်သူကသူမရဲ့ခင်ပွန်းဖြစ်လာတဲ့အချိန်မှာ။သူမရဲ့အိမ်ထောင်ရှင်မကောင်းဘဝကိုဘယ်လိုတွေတာဝန်ယူရမလဲသူမရဲ့ယောကျာ်းဖြစ်လာ...