Sziasztok! Újabb történettel állok elő, remélem tetszeni fog. További jó hétvégét mindenkinek :)
-Lily, nyugi van - szóltam húgomra miután hatodszor taposott meg.
-Hogy lennék nyugodt, mikor mindjárt találkozom velük?! - nézett rám idegesen.
-Ők is csak egy egyszerű banda, nem nagy szám. Csináltok pár képet és végre le léphetünk innen -sóhajtottam fel.
-Ez nem csak egy egyszerű találkozás velük...valamelyikük a férjem lesz még-mondta mosolyogva és a folyosón kukucskált előre, hogy mikor kerülünk már sorra-Úristen, ha odaérünk elmondom Lukenak mennyire tetszik, Mikeynak hogy milyen aranyos, Calumot megölelem és Ashtont pedig nem engedem el - magyarázott folyamatosan, én pedig csak próbáltam kizárni a mondókáját, mert már ezt hallgatom háromnegyed órája.
Nem elég, hogy a koncerten itt kellett lennem, de még a rohadt 'meet and greet' izén is részt veszek húgommal. Ahelyett hogy az Ed Sheeran koncertre mentem volna ma este.
De neeeem, mert Lily-t nem engedik be egyedül, csak felügyelettel mivel 9 éves.
így nekem ugrott az Ed Sheeran koncertem, helyette itt nézhetem ahogy kismillió tinilány sikoltozik ezekért az Isten tudja kikért.
Tuti valami újonnan felkapott beképzelt banda.
Bruh.
Alig várom már hogy leléphessek innen, már most elegem van abból hogy egy szobában kell lennem velük pár percre. De mit tehetnék? Lily oda-vissza van értük. Mást se hallok csak így a 5SoS úgy a 5SoS.
És most végre megkapta szülinapjára a jegyeket. Ja, és én is, pedig nem kértem. De én vagyok a kísérő.
Ahogy a sor haladt Lily úgy lett izgatottabb. Hol dúdolta a dalaikat, hol áradozott róluk, hol azt magyarázta hogy belemászik egy bőröndbe és elutazik velük...Még csak az hiányzik!
A nagy fangirl rohamai közepedte arra figyeltem fel, hogy mi következünk.
Kedvtelenül hátra fordultam hogy szóljak húgomnak mi következünk, de ő már javában a fiúk előtt állt, és végig ölelgette őket.
Mi a franc?
A magas szőke srácot ölelte meg utoljára, aki felkapta és mindketten nevetni kezdtek.
-Summer képet, képet! - kiabált húgom a levegőből.
Előszedtem a fényképezőt, és csináltam jó pár képet...oké, úgy 140-et.
Húgom átnyújtott minden srácnak egy cetlit, ők pedig aláírták, majd azt vettem észre, hogy az egyik engem néz.
-Te nem szeretnél képet vagy valami? - kérdezte a színes hajú egyed.
-Nem, kössz - válaszoltam unottan topom alját piszkálva.
Lépjünk már le innen...
Lily odasúgott valamit a szőkének, mire Ő egy aprót nevetett.
Mi van, máris haverok?
-Lily, ideje lassan indulni, mielőtt eltaposna a sok sikoltozó tinilány - szóltam oda neki.
Vonakodva rám nézett, majd vissza a fiúkra és láttam azt a bizonyos "ragyogást" a szemében.
Tényleg szerette ezt a bandát.
-Oké, várhatunk még egy kicsit - mondtam neki egy apró mosoly kíséretében.
-Nahát, egy mosoly! - szólt oda egy sötétbarna hajú srác.
YOU ARE READING
Unclear|Luke Hemmings|
Random-Nem vagy az esetem-jelentettem ki magabiztosan Luke előtt állva. -Ó, dehogynem-húzta féloldalas mosolyra száját közelebb lépve. Hátrálni kezdtem, de falnak ütköztem. A francba.