Prolog

7 0 0
                                    

Dívka s bílými vlasy jako sníh a barevnýma očima běžela bosá po louce před velkým hradem, školy čar a kouzel, a za ní utíkal chlapec s černými vlasy a stejně barevnýma očima.

,, No tak, počkej na mě, Clair!"

,, Chyť si mě, Tome." zasmála se bělovláska. Chlapec, který si vždy držel klidnou, kamennou masku ve tváři, se nyní usmíval na tu, jenž dokázala rozpustit jeho ledové srdce.

,, A mám tě!" zvolal Tom a chytil dívku kolem pasu. Věnoval ji pusu na tvář. Tomu se Clair opět zasmála.

,, Je smutné, že se takhle proháníme po louce naposled. Zítra už budeme doma a hledat si práci." posmutněla Clair.

,, My si ale práci hledat nebudeme. Koupíme si vilu za naše dědictví a staneme se nejmocnějšími kouzelníky všech dob." prohlásil černovlásí.

,, Ano, ale musíš mi slíbit, že nezabiješ nikoho, kdo si to nezaslouží. Slibuješ Tome?"

,, Slibuji." řekl Tom a políbil dívku do vlasů držíc ji pořád kolem pasu. Pak už se vydali bez řečí zpátky do hradu.

--------------------

,, Expelliarmus!" zakřičel muž s umělým okem. Dívku kouzlo odrazilo a ona se sesunula podél zdi bez známky života.

,, Neeeeeee!" rozkřikl se dvaatřicetiletý muž a rozběhl se k dívce.

,, Ne, ne, ne. Nemůžeš mi odejít."  brečel. Ten, kterého se všichni bojí a neukazuje emoce ani své slabiny brečel kvůli dívce, kterou jako jedinou opravdu miloval.
Obrátil se na své soupeře.

,, Jednou zaplatíte!" po té zmizel.

Dívka se po pěti minutách probrala.

,, Tak to vyšlo." hlesla.

,, A co teď budeš dělat?" zeptal se postarší muž s dlouhými vousy.

,, Odejdu a až mě bude potřeba sama přijdu. Za pár dní by měl podle věštby zemřít a za několik let se vrátit. Nashledanou Albusi."

,, Dobře měj se hezky." řekl Albus Brumbál a dívka se přemístila kdo ví kam.

RiddleKde žijí příběhy. Začni objevovat