1."Denizim .. "

69 4 9
                                    

Ben Ekim yıllar önce ailemi bir kazada kaybettim,o zamandan beri anne ve babamın şefkatine,sevgisine hiç bir yerde rastlamadım.

Annem ve babam öldükten sonra yanlız yaşamaya başladım gecelerim sadece annemin kıyısında yani Denizimin kıyısında geçiyordu.

Bir gün gene Denizimin kıyısında Annem Deniz ve babam Fuat'ı anıyordum, ta ki bir kızı deniz kenarındaki yükseklikten kendini denize atmaya çalışırken görene kadar.

İnsanlar onu umursamıyordu bile, etraf sadece kendini düşünenlerle doluydu zaten.Yavaş adımlarla yanına gittim,ben yaklaştıkça o arkaya gidiyordu bir şekilde sakinleştirdim onu hava kararmıştı deniz kıyısında kumsalda oturuyorduk.

Ona neden intihar etmek istediğini sordum, Sürekli ağlıyordu. Sonunda göz yaşlarında boğulmayı bırakıp ağlamayı kesti.

"Bana ilk sorduğu soru
"Beni neden kurtardın?" oldu".

"Hiç bir şey söylemedim"

"Anlatmaya başladı:babam bana tec*vüz ediyor. Tek çarem kendimi bu iğrenç bataklıktan kurtarmaktı neden kurtardın beni? neden?"

"Ağlamayı kes! böyle iğrenç insanlar için yaşamını mahv etmeye değermi? Annenin bundan haberi varmı?"

"Kaç kere söyledim tabi, kocasına karşı beni seçermi?"

"Neden herkesin şansı ailesiyken benim şanssızlığım ailem? Ben bu hayatı yaşamak zorundamıyım?"

"Evet yaşamak zorundasın! sırf o iğrenç insanlara inat yaşamak zorundasın! "

"Hadi gel Bi taksi çağırayım bana geçelim"

"Hayır gerek yok ben başımın çaresine bakarım"

Zar zorda olsa ikna ettim onu yol boyu ağzını bıçak açmadı, taksi parasını ödedikten sonra indik.

"Yol boyu tek kelime etmedin bari ismini söyle"

"Naz" dedi düz bir sesle

"Bende kendimi tanıttım:" Ekim"

Eve geçtik temiz kıyafet duş için havlu falan verdim duş aldıktan sonra yemek yedik ve sonunda yorucu bir günün ardından uyuduk.

Bir kaç gün hiç bir yere gitmesine izin vermedim en azından kendini toparlayana kadar.

Yine bir Sabah uyandık ben, annem ve babam yaşarken yönetmenlik okuyordum uzun zamandır anne ve babamı özlemekten başka hiç bir şey yapmadığımı fark ettim. Sonra telefonum çaldı.

"Alo: Ekim hanımlamı görüşüyorum?"

"Evet buyurun"

"Ekim hanım Biz sizi KUYU Holdingden arıyoruz 2 ay önce okuduğunuz Bölüm müdürü Ceyhun bey bizi aramıştı sizin için stajerliye yer olunca haber vermemizi istemişti. Bu günden işe başlaya bilirsiniz."

Az kala Mutluluktan ölecektim

"Ne hemen bu gün'mü? "

"Evet efendim sizin içinde uyg.."

"E Evet saat kaçta geleceğim? "

"Saati ve mekanı size mesaj olarak atacağız efendim"

"Tamam iyi günler "

"Ayyyyyyy"

Mutluluktan Nazın boynuna öyle bir atladım ki kız az kala dengesini kayıp ediyordu.

Naz sordu:Bu kadar sevinmenizin sebebi nedir Ekim hanım?

"Uzun zamandır sevine bileceğim bir haber almamıştım. Bu bana çok iyi geldi hem evin kirası var, faturası var."

" Bende sana yük oluyorum bende çalışırım iş bulurum işte bir yerlerde, o zaman bende eve dönmeyeceğime göre seninle aynı evde yaşaya bilirmiyim ? Hem kirayada yardım ederim yemektir, faturadır, ihtiyaçtır beraber geçiniriz işte kız kıza?

"Ne dersin? "

"Nee gerçekten mi? Bu gün ne kadar da güzel bir gün. Çok güzel o zaman ev arkadaşım, ben hazırlanıyorum ilk iş günümede geç kalmayayım"

"İyi okumalar dilerim Sevmişsinizdir.. ❤️🥂"

"Kayboldum"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin