Uzun bir okul süreci sonrası kendine uygun bulup yatılı bir evde oda kiralayan Jisung, orada yaşayan Minho, Rhino ve Know üçlüsü ile yaşamaya başlar. Onlarla birlikte yaşamak daha zorluyken hangisi Jisung'un yaşamasını kolaylaştırıyordur?
Üçü arasında seçim yapacak olan Jisung'un gönlü kime yöneldi? Okurlar belirleyecek.
Tabii mantıklı seçim yaparlarsa.
Not: Bu kitapta belirli bir ship yoktur. Okurlardan shipledikleri kişiyi -hepsi Minho- söylemeleri ve sürekli bunu dile getirmeleri, bir şeyler anlatmaları istenir. Yazar bunu niye istiyor bilmiyor ama shiplediğiniz kişileri kendiniz seçeceksiniz.
Birkaç tanıtım;
Rhino sert görünümlü, umursamaz birisi.
Know: yavşamayı sever. Tarzı ve tavırları ile de playboy gibidir. Seviyorum bunu.
Minho: nazik ve yakışıklı. Biraz da sakar ama romantiklik ve korumacılık bol bunda.
Görüntüleri:
Rhino,
Know,
Minho,
~tanıtım~fice ne zaman başlamamı istersiniz?~
~başka bir kurgum daha var. Onun da tanıtımını yolluyorum. Hangisini seçerseniz onu yazacağım, ona göre yorum yazın ve oy atın! Ama yazmam biraz uzun sürebilir... Ya da değişiklikler falan.~
~görüşmek üzereee~
Uyarılar:
Ensest değildir, ensest amaçlı yazılmamıştır. Öyle hissettirecek sahneler bulunabilir fakat sadece ficin ilerleyişi ve konunun çekiciliği için yapılmıştır.
Grup uyarısı 🧚
+18 içerik, her türlü şeyi barındırabilir. Ağır bir kurgu.
Sapkın gibi hissetmemeye dikkat edin ve bazı yerlerin altından farklı anlamlar çıkarmayın. Özellikle kardeşler arasında çatışma olan sahnelerden. Bu yazdığım kurguyu farklı yöne çekmenize sebep olur.
Bunları kabul etmeyecek olanlar fici terk etmelidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'palorite' -Rhinowhosung
FanfictionKalabileceği kiralık bir ev arayan Jisung, üçüz kardeşlerin evini bulur.