Çağan-Evet Arda Nazin psikolojik sorunlari olduğunu ve akil hastanesine yatirilmasinin Naz ve bizim için çok daha iyi olucağini düşünüyorum....
Ülkü-haklisin....
Arda-Ne? ama--
Ülkü- en doğrusu bu Arda..."Odaya girdik"
Çağan- Tuana hayatim iyi misin sen?
Tuana - YAKLAŞMA BANA! sakin! Sakin bana yaklaşma!
Çağan- Ama ben sana ne yaptimki....
Tuana- Siz şaka misiniz? Kamera şakasi falan mi? Neden susuyorsunuz? Arda! Hilal! Ona mi inaniyorsunuz?! O sahtekara mi inaniyorsunuz?!"Arda ve Hilal cevap vermeyince ona inandiklarini anladim..."
Arda-Naz bunu sana nasil söyleyeceğimizi bilmiyorum ama...
Ülkü-"elimi Ardanin omuzuna koydum" Naz sen akil hastanesine yatirilmalisin..
Tuana- Yazik.... gerçekten yazik.... Tamam ya diyelimki Hilal 7 yillik arkadaşim ve bana inanmiyor.. Peki sen Arda?... Benim çocukluk arkadaşimsin.... Kardeşim gibisin... Nasil bana değilde ona inaniyorsunuz?.....
Arda-"Hastanenin görevlilerini Çağan az önce aradi ve geldiler..."
Akli hastanesinin görevlisi-hastamiz kim?
Ülkü-"parmağimla Nazi işaret ettim... gözüm doldu... Ardaya baktiğimda onunda gözünün dolduğunu fark ettim...Ama Çağan.... Çağan çok rahatdi.... "
Çağan-"Üzülmüş gibi yaptim" Naz iyileşiceğine eminiz... Bu senin iyiliğin için... Bebeğini öldürdün ve bize zarar vermemen için bunu yapmak zorundayiz...
Tuana-..........
Bölüm nasildiii