Yardim et...

464 26 0
                                    

Tuana "gelinliğimi giyinmiş aynada son kez kendime bakiyordum...Anne...ben..onunla evlenmek istemiyorum..".

Zeynep "odaya girdim" Naz! Naz hemen kaç! ben durumu idare ederim!

Tuana : beni bulamazsa seni evlendirir o şerefsizle!

Zeynep: hayir Naz unuttun mu? O sadece seni istiyordu! senin için ödedi o parayi!

Tuana:Ama Zeynep... sana çok kizar babam..

Zeynep:merak etme! git! kurtar kendini!

Tuana-"gelinliği çikarip günlük bi kiyafet giyindim" kendine iyi bak abla... "gözüm doldu.."

Zeynep- sende güzelim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Zeynep- sende güzelim

Tuana:"hizli adimlarla evden çiktim! ya benim peşimdelerse! Yolda bir tane bile olsun araba yoktu! tabi canim ormanlik alanda araba olmasini mi bekliyordun Tuana?... bir araba gördüm ve hemen durdurdum" Lütfen yardim et

Çağan - sen kimden kaçiyorsun?! "kizin her halinden birinden kaçtiği belliydi"

Tuana: lütfen cevaplayacak vaktimiz yok

Çağan :bin arabaya

Tuana:"arabaya bindim... Adam bir villaya geldi.."

Çağan - in arabadan

Tuana "indim ve onunla birlikte villaya girdik..." şeyy senin isimin ne?

Çağan -  Çağan Efe Ak sen?

Tuana - Tuana Naz Tirayki

Çağan - kimden ve neden kaçıyordun?

Tuana - Babam.. beni zorla sevmediğim biriyle evlendiricekti....

Çağan - evleneceğin adam kim?

Tuana- Sinan....

Çağan - Sinan Yildirim mi?!

Tuana - evet... sen nerden biliyorsun?

Çağan - bunu sadece o şerfsiz yapar"dedim sessizce"

Tuana- ne?

Çağan - onu taniyorum... iğrenç biri

Tuana- evet...

Çağan - Sinandan kurtulmak için burda yaşamalisin...

Tuana- yardımın için teşekkür ederim ama... ben seninle kalamam...

Çağan - o zaman Sinanla evlenmek zorunda kalicaksin seçim senin

Tuana - tamam.. Yalniz mi yaşiyorsun?

Çağan - genellikle evet.... Bir kardeşim vardi... onun ölümünden sonra yalniz yaşadim...

Tuana- annenle baban peki?

Çağan - yok... y-yani Melisa daha doğmamişken babam vefat etti... annem trafik kazasinda hayatini kayb etti....Melisa bilinmeyen bir hastalik nedeniyle..... neyse.... seninkiler?

Tuana- Kardeşim Zeynep.... Annem benim yüzümden öldü... y-yani babam öyle söylüyor... Doktorlar anneme 'çocuğu doğurma ölürsün' demişler ama annem beni doğurmuş.... ve annem ölünce babam bundan hep beni sorumlu tutuyordu.... Zaten annemle babamin ilişki durumu iyi değilmiş....

Çağan - zorla mi evlenmişler?

Tuana- hayir..... severek...

Çağan - ha anladim... Ablan peki evli mi?

Tuana- hayir..... sevgilin var mi?

Çağan -..........

EVETTT İLK BÖLÜM NASILDI? VOTEYE BASMAYI, YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN AŞLARIMM.

MucizeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin