2 sezon ilk bölüm<3

302 20 3
                                    

Tuana-"Efeye tokat attim" Sen nasil böyle bir şey düşüne bilirsin? O senin çocuğun! O senin canindan bir parça! Nasil yaparsin bunu..... Kendi çocuğuna kiyacak kadar mi düştün? İğrenç bir insansin sen Çağan! insan değilsin sanki! Senden iğreniyorum anladin mi? iğreniyorum! Tüm yaptiklarinin bir karşiliği olucak! Buna eminim! Bana yaşattiklarini yaşamadan ölmene asla izin vermiycem Çağan Efe Ak!

Çağan- tamam öyle olsun Güzelim... Bana geliceksin en sonunda zaten. Bu çocuk bir hata! anladin mi? O çocuğu istemiyorum!

Tuana - istemiyor musun?Zaten asla göremeyeceksinki!

Çağan- s-- "Uçak kalkiyordu.... Naz valizini alip ucağa bindi.... yeni bir başlanğıç yapa bilirdik! O, ben ve gelecekte doğacak çocuğumuz! Bu çocuğu istemiyorum! Çünkü baba olmak için daha çok erken! hiç hazir değilim!"

Tuana-"ucağa bindim...... uyudum... zamanin nasil geçtiğini anlamadan uçak indi.... Uçaktan indim... Arda beni bekliyordu...."

Arda-Naz.... Nazim çok ozledik be senii"Naza sarildim.... Nazdan ayrilip valizini arabaya yerleştirdim..... Eve geldik.... Hilal kapiyi açti... sarildilar ve salona geçtik..."

Alisa- minikk nasill

Tuana-"elimi karnima koydum..." Çok iyi teyzesi....

Ülkü-Kalbi kirik di mi?......

Tuana-"aciyla gözüm dolu bi şekilde gülümsedim" Evet teyzesi...

Alisa-Çağanla yeni bir başlanğıç yapicak misin?

2 sezon ilk bölüm sonu! <3

Bu hesapi 2 ay önce açtim.... Şimdi hesapimiz gitdikce buyuyor... Hepinizi çok seviyorum iyiki varsinizzz<3

 Hepinizi çok seviyorum iyiki varsinizzz<3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Manzaranin güzelliği>>>>>

MucizeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin