2rész

11 0 0
                                    

10 ével ezelőtt:

Ashley Parker szemszögéből:

- Hogy mertél nekem jönni?
(Kérdezte idegesen.)

-De hisz te jöttél nekem.(álltam ki magamért de akkor még nem tudtam kivel is állok szemben.)

- Hogy mersz vissza válaszolni kinek képzeled magad, kérj bocsánatott te  senki!

- De neked kéne bocsánatot kérni hiszen te jöttél nekem.

- Nem voltam világos?! Ha nem kérsz most azonnal bocsánatot tönkre teszem a szerencsétlen életed te senkiházi!

-Szolaj már meg te szerencsétlen!

-Nem, nem kérek bocsánatot!

-Talán tudni akkarod ki vagyok, Ha!(ordibált) én vagyok Leonid Williams a Leonid család feje egy birodalom éle. Ha nem kérsz most azonnal bocsánatot elintézem hogy életedbe ne legyen munkád se neked se a nyomorult családodnak.!

-bo-bocsánat.

-  Nem tudom mitt képzelsz magadról te luzer. (Mondta lenézően.)

Jelenben:

Azóta Williams megkeseriti az életem. Velem cipelteti a könyveit velem iratja meg a háziját és rend szerint ha kedve van megaláz. Most léptem be a suliba de már Williams nekem is dobta a méreg drága táskáját azt mondta cipeljem fel a 4.-re. Hurrá lépcsőzhetek. Mikor felertem leszidott hogy mi tartot eddig. Hát aki liftezik annak úgy könnyű. Első óra matek volt abból jó vagyok így szeretem a tantárgyat.
Miután kicsengetek Leonid elküldöd büfébe. Kért 3 csokit 4szendvicset 2vizet.
Ide dobta a kártyáját és le eset a földre. Fel vettem és már mentem is volna de még mielőtt elmentem volna vettet rám egy megvető pilantást.mivel tudja nekem nem telik rá.(És ezt sokszor ki is fejezi. Volt már hogy az egész osztály előtt kijelentete hogy mekkora szegények vagyunk és elgáncsolt.)
Miután megvetem szépen vissza bacoktam a terembe ahol már vártak. Valami hideget éreztem a nyakam körül és ekkor észleltem le öntötek.

-Nezétek már ezt a luzert milyen szerencsétlen.
(Jött oda Adams.)
Nem szóltam semmit tudtam jobb ha hallgatók.
Már 10 éve hallgatók mert nem merek felszolalni ellene. Kelly azonnal a segitsegemre rohan és elkezdi letőrölni a jéghideg vizet a polomrol. Miután letőrölte a polomat  a wc-ben adott másik ruhát.
A terembe vissza érve Leonid mikor meglátot vettet rám egy le néző pillantást,de már meg szoktam. Iskola után  Leonid beszált a limuzinjába és elhajtott.
Én pedig mentem is a buszmegáloba. Haza érve a nagyi csinált sütit amit beszélgetés közben meg is etünk. Elmeséltem a mai napom persze nem említettem hogy le öntetek és meg aláztak. De ez még csak a kezdet volt, ha tudtam volna holnap mitt találnak ki....

Sziasztok itt is van az 1. Rész remélem tetszik nemsoká jön a 2. Rész is!
További szép napot mindenkinek!

*_Az én érzelem mentes életem_*Where stories live. Discover now